• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Är servicen hos våra svenska handlare dålig?

F

F.d. 6061

Guest
Är det så att de svenska handlarna är dåliga på att ge service till kunder som ska köpa nytt eller som ska lämna in bilen på service?

Vilka är bra, vilka är dåliga? Skulle vara intressant att se vilka som visar sig vara duktiga och vilka som behöver rycka upp sig. Det är nog inte helt otroligt att handlarna själva besöker detta forum och då kanske de kan ta åt sig ett och annat.

Är tyskarna bättre på service än vi och i sådana fall, hur kan det komma sig?

Passa på och tyck till!
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 6270

Guest
Sv: Är servicen hos våra svenska handlare dålig?

Gjorde mig omaket att åka ända till Bossings i Linköping för att jag ville ha bättre fjädrar fram, pekade på lite garantiärenden (när jag väl var där) på min importerade bil, inga problem, de löste allt och det de inte hade hemma skickade de hem med instruktioner om hur man monterade de.

Åkte därifrån ca. 9000 kr fattigare men med ett leende på läpparna, de kommer garanterat att se mig igen.

De följde tom. upp med ett samtal om prylarna kommit fram med posten och om jag var nöjd.
 
Toppen