• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Är man klok, eller?

MarTom

HBK Medlem
Inlägg
428
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
475
Medlemskap
2024
Sv: Är man klok, eller?

Hej ! Vi köpte vår husbil under samma omständigheter som ni (Staffan & Jeanette). Eftersom säljaren hade just den modellen som vi sökte kunde man ju lika gärna ta den som att vänta på något inom obestämd tid. Det har jag gjort tillräckligt vad beträffar personbilar och vill gärna slippa det i fortsättningen. På frågan om 130 hkr räcker så kan ni vara lugna. Hur skulle i så fall alla som har mindre kraft i motorn göra ? Bogseras ? Ställas upp den som villavagn ? Nä... vi trivs förträffligt bra med vår 130 hkr:are och det kommer säkert ni också att göra
 
F

F.d. 297

Guest
Sv: Är man klok, eller?

Vi känner väl igen det där. Vi har också sagt är vi inte kloka för vi hade köpt en ny kabe husvagn var in i affären och skulle köpa en ny bättre pall ja då blev det en ny större Kabe istället för pallen å den vi hade hade vi bara haft i 6 månader ja sedan gick det ett år då var vi in och ja kommer inte ihåg nu vad det var vi skulle ha ja då blev det en ny husbil förra året kabe Trawel Master man är ju inte klok eller är det ha begäret eller vad är det? Men vi har inte ångrat köpet husbil är livet nu på måndag ska den in på service så har vi beställt dragkrok som dom ska montera i på samma gång så jag får med mig min elstol den var inte billig dragkroken 17 000 med montering o besiktning men vad gör vi finns inga bilar som min elrullstol går in i jo men då är sängen uppe i taket då kommer jag inte upp i den. Annars hade det inte varit några problem om jag kunde klättra upp i taket det hade varit bättre och billigare men nu är det som det är.

Ha en bra sommar hoppas vi syns någonstans med våra bilar vi som inte är kloka men vi liver livet med våra fina husbilar i alla fall.

Anita o Risto i Täby
 
Toppen