• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Är man klok eller ej?

Bengt62

HBK Medlem
Inlägg
112
Kommun
Huddinge
HBK-Nr
1395
Medlemskap
2024
Ja ibland funderar man, skatten blir dyrare, så även försäkring och diesel.

Och ända åkte man iväg i fredags och beställde en McLouis Tandy 650.

Men har man blivit husbilsbiten så har man.

Så efter det kändes det billig att skicka iväg 200 kr för att ta klivet upp och bli medlem.

:wub:

Bengt och Elisabeth
 
F

F.d. 25038

Guest
Sv: Är man klok eller ej?

äsch låt pengarna rulla man lever bara "än"gång,välkommen i klubben föresten.
Häls, Mikael o Carina

:spinny:
 
A

Anki

Guest
Sv: Är man klok eller ej?

Grattis och Välkommen till den bästa klubben för husbilsintresserade.
Önskar vi som också funderar om vi är kloka eller ej. Väntar på nya bilen under Januari- Februari

Anki o Curt :spinny:

 
F

F.d. 2549

Guest
Sv: Är man klok eller ej?

Svar:
Om ert handlande svider i framtiden, då är ni förmodligen mindre kloka. Om det inte svider, då kommer ni, med rätt hög sannolikhet, att vara två lyckliga och fria personer i vår ovissa framtid.
Om alternativ 2: Jag gratulerar till husbilen. Om Husbilsklubben är det rätta för er, det beror på er och er förmåga att emellanåt blunda men merendels läsa och lära. Naturligtvis ser jag/vi också fram mot att få smaka av kryddorna ur era livs erfarenhetsskafferier.

Välkommen ni lyckliga och hälsningar från farbror Claes.
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Är man klok eller ej?

Till BJ_62.

Hej på Er och Vi ber att få Gratulera till Erat köp.

Var glad att Ni inte lider av en åkomma som kallas för Beslutsimpotent.

Det finns så många människor i denna vår värld som pratar och pratar vad dom skall göra, köpa, handla och resa. Men får aldrig tummen ur. Det finns dom som sitter med två tummar också för den delen.

Så var glad att Ni tog beslutet. Skatter kommer och går, men detta ögonblick lär ALDRIG komma tillbaka.
Hälsningar från Ett regnigt Göteborg.
:singing-icon::singing-icon:
 

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.260
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Sv: Är man klok eller ej?

Gratulerar till två ypperliga beslut!

Välkomna som medlemmar. Det skall bli spännande att läsa om era eskapader i nya bilen.
 
F

F.d. 9193

Guest
Sv: Är man klok eller ej?

Hej, beställde oxå en Tandy 650 med 3,0 litersmotorn i september och väntar som bäst nu på den, skall komma om ett par veckor.... Folk får säga vad dom vill men den känns väldigt exklusiv för en rimlig penning även om de är mycket pengar... Grattis......
 
Toppen