• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Är du nöjd med ditt köp?

F

F.d. 14924

Guest
Sv: Ar du nöjd med ditt köp?

Nja så där jättenöjd är väl inte jag iaf :wideeyed: Husbilen kroknade ur på Hadangervidda motor haveri :mad: Vi har haft den i 2 månader. Tacka vet jag husvagn hahahahahah Skojar bara. Den blir nog som ny efter repa´rationen. ( Det är inte jag som betalar) Nästa sommar kommer vi igen. Bittebo Mattematts matta särbo :wub:

F

F.d. 14038

Guest
Sv: Ar du nöjd med ditt köp?

Vi är mycket nöjda med vår bils leverantör och inga fel än så länge.

Hls Laika.

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025
Sv: Är du nöjd med ditt köp?

Ja, vi är mycket nöjda med vårt köp. Vi har nu kört lite drygt 300 mil under tre månader och hittills inga fel. Vi fick helt enkelt vad vi beställt. Bra leverantör som vi visserligen bara träffat personligen en gång, nämligen vid leveransen, som skedde på utsatt dag. Själva köpet skedde per telefon och efterföljande köpeavtal utväxlades via posten.

Country

HBK Medlem
Kommun
Avesta
HBK-Nr
286
Medlemskap
2025

Vi är jätte nöjda med den här husbilen..:yes:
fast det varit o är lite små problem ..startmotorn..läckage med travel-coolen..en skada på karrossen..mössangrepp på kablarna..
Men så länge man har garanti går det ju an..:wink::music-icon:

Country

F

F.d. 2297

Guest

Vi är jättenöjda med vår "gamla bil" vi har äkt 800 mil på ett år, inte en droppe olja har den tagit ,dragit 1,16 liter bensin milen, aldrig krånglat
Hälsn
Elving o Inga- Britt

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 58574

Guest

Hej! Vi var nöjda med våran Miller med ett undantag, vi klarade inte av att kliva in och ut ur dubbelsängen ok vi klarade av det med svårighet. Vi bytte till en ny bil nu i veckoslutet som har separata sängar, det blev TEC Husbil. Vi får se hur nöjda vi blir med den här bilen.
Mvh Frank

F

F.d. 5447

Guest

Om man bortser fra,

1) at døren ikke kan låses (eller låses op) ude fra, men at man skal ind via førerkabinen og låse/låse op inde fra og

2) at der ikke er lys ene side bag + de i fire monterede ekstra lys foran når det er fugtigt ude,

jamen så er vi vældigt nöjda...

Det er bare ganske irriterende med begge dele. Weidar i Kalmar, hvor vi har købt bilen, har forsøgt at reparere døren, men uden held. "I må køre til Tårs (DK) og få den lavet", sagde han. Godt så - selv om vi har job i DK, så er det vældig langt at køre og der vil gå to dage med det.

Ekstra-lyset foran fik vi monteret, fordi vi kører vældig tidligt på morgen (3.30) og gennem mycket skog + sent om aftenen, når vi kører tilbage. Det er ikke til at leve med, at man ikke har ordentligt lys på, fordi det er fugtigt uden for - og så med en helt ny bil!!

Reparations-drøftelserne vil fortsætte!! :(

Hilsen Kirsten & Bjarne

F

F.d. 4035

Guest

Det kan ta tid innan man hittar rätt i husbils utbudet. Vi är inne på vår tredje husbil bara sen i våras. Men nu tror jag att vi har hittat rätt......:D

F

F.d. 297

Guest

Hej! Vi är mer än nöjda med vårat köp av våran nya Detleff husbil helintegread inget att anmärka på den är nu två månader vi har kört 900 mil nu går som en klocka på vägen.

Anita o Risto i Täby

Benny & Marie

HBK Medlem
Kommun
Finspång
HBK-Nr
871
Medlemskap
2025

Hej vi är jätte nöjda med våran concorde har åkt ca 300 mil med den i år dunderklumpen som vi kallar den tar bara 1,16 disel utan turbo mycket smidigare än husvagn:mcride:

bosse b

HBK Medlem
Kommun
Linköping
HBK-Nr
548
Medlemskap
2025

Vissa dagar är man mer nöjd än andra.
I morse när jag klev ut på fotsteget, på bodelen, och fick ett par liter vatten i nacken. Då var jag inte så nöjd. Men nu skiner solen.
Bosse B

F

F.d. 4879

Guest

Mycket nöjda. Bilen är 25 år ny och fungerar året om, kostade 36.000, kan man bli nöjdare?

Zodiac

HBK Medlem
Kommun
Avesta
HBK-Nr
373
Medlemskap
2025

Vi är helnöjda med husbilen:msn_thumbup:
Endast några småfel, håller med Country att det är tur att det finns garantier:music-icon:

Zodiac/ HBK373

F

F.d. 5447

Guest

Som skrevet for et par dage siden, så havde vi problemer med vor dør og med ekstra-ljuset.

I mellemtiden har min mand fixet døren, så nu fungerer den perfekt.

Husbilen står nu hos Fiat i Kalmar, efter at min mand har pratat 1 time med den person hos den danske importør, som har monteret lyset. Det har ikke hjulpet. Men nu håber vi, at Fiat kan finde fejlen i morgen, så vi får vores husbil igen.

Men jeg håber ikke, at nogen har opfattet, at vi ikke er nöjda med Bosse fra Weidars Husbilar i Kalmar, for han har været super hele vejen og gør alt, hvad han kan for at hjælpe - der kan man trygt købe husbil!! :)

Hilsen Kirsten

Toppen