• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

ÄNTLIGEN!!!!!

schmid

HBK Medlem
Inlägg
1.902
Kommun
Mark
HBK-Nr
353
Medlemskap
2024
Hej!

Nu är det bara 2 dagar kvar innan vi åker till Spanien på får första stora resa.
Känns skönt att förhoppningsvis slippa detta regnande.
Enl. info är det 32 gr i skuggan och 29 gr i poolen!

Nu blev det inte så att vi kunde fira vår 30 åriga bröllopsdag på just den dagen, så jag skall överraska min fru i Spanien med en liten speciell fest för henne.Det är hon värd....( och kanske jag också)

Vi önskar er alla en underbar husbilssommar och håller tummarna att det slutar regna.Skall försöka skicka lite rapporter hem och med bilder till er.


Var rädda om er!:D :D :D

Hälsar

:yes: &:wub:
 

Rembrandt

HBK Medlem
Inlägg
76
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
93
Medlemskap
2024
Sv: ÄNTLIGEN!!!!!

Vad gött!! Lycka till och ha en kanon resa! :)

Vi skall också ner mot norra spanien (Blaines) men inte föränn om 2 veckor, väntan är ooliiidligt lång...

Tack Stiffe för tipsen :)

/Rembrandt
 

Delfin

HBK Medlem
Inlägg
504
Kommun
Trollhättan
HBK-Nr
104
Medlemskap
2024
Sv: ÄNTLIGEN!!!!!

Hej!

Kör lungt å tänk på avståndet till närmaste bil, så går allt bra. Själv får jag hålla ut i två veckor till. Ska till Gotland. Hoppas det regnat färdigt då...... eller så har det kommit nya lågtryck. Vi får se! Som sagt ha dä så bra på er resa mot solen.

Hälsningar från Delfin :D :D :D
 

Kingen

HBK Medlem
Inlägg
4.289
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2024
Sv: ÄNTLIGEN!!!!!

:music-icon: Trevlig resa. :music-icon:
Man är lite avis när läser om sol o värme när man går och jobbar.
Om två veckor så börjar vår smester och då måste solen skina.
Vi ska inte så långt i år. Det blir bara till Danmarks västkust.
Dt kanske inte är "bara" för vi har aldrig varit i Danmark med husbil.
 

Maja & Stefan

HBK Medlem
Inlägg
409
Kommun
Partille
HBK-Nr
20896
Medlemskap
2024
Sv: ÄNTLIGEN!!!!!

Rembrandt!
Kör försiktigt så ni kommer dit ni skall. Jag tycker det var ett bra val att åka till Blanes! Å vi är inte alls avundsjuka!!!( lite kanske) Om du har med dig dator ner så måste du skicka en liten hälsning med bild från campingen. Jag rekomenderar varmt camping Blanes en liten mysig camping. Följ bara skyltarna Hotels & Campings vilka jag missade när vi kom ner, trots att det med facit i hand är hur lätt som helst att hitta. Hade kört 79 mil den dagen så jag får skylla på att man var lite trött i huvudet. Ha det gött och trevlig resa.
mvh Stiffe
 

Maja & Stefan

HBK Medlem
Inlägg
409
Kommun
Partille
HBK-Nr
20896
Medlemskap
2024
Sv: ÄNTLIGEN!!!!!

Scmid!
Kör försiktigt så blir det en trivsam resa och bröllopsdag. Vi är nyss hemkommna och längtar redan tillbaka. Har jobbat 1 vecka redan så det närmar sig med stormsteg till nästa semester...
Mvh Stiffe
 
Toppen