• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Äntligen har jag den nya husbilen ....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Leif Karlsson

HBK Medlem
Inlägg
336
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
1751
Medlemskap
2028
Vill bara berätta hur vi kom in på att ha husbil ... Vi skulle till en impulsiv fest i Oskarhamn med ett par vänner ... hrumm hur fixar man rum på ett snabbt sätt? :confused: Tur man har en syrra ... hon sa ta min husbil dit, sagt och gjort låna syrrans husbil .. det sa bara "klick" jag och gumman va fast . När vi kom hem från festen så va det jag som va inne på blocket och kolla .... hrummmm hitta en husbil i Klippan ... opps vi bor i Göteborg . sagt och gjort slänger oss i bilen åker ner .. 25 mil .. slår till ... man kan ju testa .. det va en pilote 580 med en J5 Peugot 89:a bensinare ... inte för mycket pengar tyckte jag. Men Jisses va kul vi hade i husbilen förra sommaren jag och gumman. Vi va nog på typ "fel " ställe hela tiden för vi hade himla bra väder .. Så nu denna vår tänkte vi att slå på stort .. köpte ny husbil . detta liv passar oss.Hämtade den nya husbilen i dag :spinny: Så vi planerar på att åka till Kroatsien till sommaren. Eftersom man är husbilsägare så tycket vi att det va lika bra att bli meddlemmar på detta himla bra forumet tycket att ni har en goo stil här på forummet . MVH Leffe
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen