• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Äntligen en riktig..

Nymon

HBK Medlem
Inlägg
98
Kommun
Bräcke
HBK-Nr
32885
Medlemskap
2024
Grattis till en riktig husbil. Vi var där för ca 1 månad sedan. Vi hittade många fina platser utefter Vildmarksvägen. Den här friplatsen tyckte vi om: Allviken | Husbilsklubben.se . Vi hade bra väder mesta tiden och fricampade mest. Vi har ju rätt bra rabatt på diesel också.
Välkommen i gänget.
Tack! Ska kolla in platsen när jag blir fullvärdig medlem, vi åkte vägen för några år sedan så det får bli en repris i höstskrud. Det blir en bra test för vår bil med, vet att jag måste fixa nya batterier innan vi åker men annars är det mesta ok.
 

elegancen

HBK Medlem
Inlägg
251
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
7888
Medlemskap
2024
Hej! Så har man äntligen blivit med HB, jaa, har haft en skåpbil med sängar men nu har en "riktig" HB. Så är det väl inte mer än rätt att bli medlem oxå (betalade idag)
Vad tror ni om att göra en sväng runt Stekenjokk till veckan? Kallt men vackert tror jag.

//Kjell
Grattis
 
Toppen