• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ämnen hit&dit

F

F.d. 13652

Guest
Tycker det räcker nu med alla olika rubriker och ämnen i både Forumlista och Under rubiken,,tar ju en hel dag att gå igenom alla inlägg,mycket rörigt enligt min uppfattning
annars en mycket bra sida,,Men svårt att guida sig igenom allt,

F

F.d. 13652

Guest
Sv: Ämnen hit&dit

Konstigt...139st har läst detta inlägg,,men ingen har svarat,,

F

F.d. 6238

Guest

Hej på Dig, jag får väl bli den första som svarar på Ditt inlägg.

Var och en får ju ha sin åsikt om vad som helst.

För min del så tycker inte jag att det är några större problem med hemsidan. Emellertid är jag den siste som skall säga att jag är bra på detta, men jag håller på att lära mig så i framtiden hoppas jag på att jag skall bli bättre.
Jag vet bara att
vi har väldigt duktiga personer som håller på med hemsidan.
Om detta var ett bra svar vet jag inte men man kan ju bara göra -så gott man kan-, hls från Monica o Kurt i Göteborg.:D :D

Jan-Åke

FD HBK Medlem
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
37
Medlemskap
2023

Ja mycket inlägg är det och det är ju det som gör hemsidan så levande, man behöver ju inte läsa ALLT. Själv så hoppar jag över det som inte intresserar mej, jag är inte intresserad av att fiska så dom inläggen hoppar jag över lika gör jag med damernas, det är mest för våra trevliga damer tror jag.
Man får ju tycka vad man vill men jag har ALDRIG sett en bättre klubbsida äv denna,
STORT TACK för till er som sköter detta.

Hälsn 37:an:mcride:

F

F.d. 673

Guest

Är man inne varje dag är det ju inga större problem, eftersom det oftast ryms ett dygns inlägg i "Senaste inlägg"-listan. Tar det några dagar emellan beöken är det kanske värre.

Problemet känns väl snarare att inläggen inte placeras under de olika rubriker som finns, utan det mesta läggs i "Under Markisen". Vitsen med en massa rubriker är ju att man ska kunna läsa bara det man är intresserad av, och lätt kunna hitta just det, så jag förespråkar absolut olika avdelningar!

Det skulle också vara önskvärt att den som startar nya ämnen är tydligare i rubriken vad det handlar om. Man ska inte behöva öppna och läsa tråden för att konstatera att "Nehej, det här var ju inget för mig..." (Fast just nu tycker jag de flesta ämnesrubriker är helt OK! Ibland har det varit sämre, men just nu är det bra!)

Så upplägget tycker jag är bra, men kanske vi som postar skulle skärpa till oss liteför att göra det enklare för alla.

Senast redigerad av en moderator:

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

Hej Kendor,

Jag förstår inte riktigt vad det är du menar som är ett problem.
Beskriv gärna vad det är du vill ha ändrat och hur det skulle vara i stället.
Då har vi möjlighet att se om det du önskar är möjligt att genomföra.

Mvh
Håkan
HBK Web

F

F.d. 11846

Guest

Hej Kendor !
Det har ju nyligen varit årsmöte , där alla hade en möjlighet att göra sin stämma hörd,
det fanns ju ochså mölighet för dem som hade långt att åka, att sända in förslag.

Solen skiner livet är härligt
ha en bra dag.
Mvh. Fralle. :)

F

F.d. 3753

Guest

Kan hålla med Kendor till en del!
Visst känns hemsidan lite ostrukturiserad.
Nu har jag börjat hitta rätt här men det tog sin lilla tid.
Det finns många rubriker och många ingångar på de olika ämnena.

Jag brukar ha ganska lätt att orientera mig i olika forum dels för att jag själv administrerar både forum och hemsidor men också för att jag varit med från allra första början av datoriseingen.

Vi är som människor väldigt olika och tänker inte i samma banor allihopa och därför kan det som är väldigt enkelt för somliga se rörigt ut för andra.

Vi får hjälpas åt att göra forumet så bra som möjligt för alla och inte vara rädda för att komma med förslag som vi själva tror skulle underlätta för alla.
:yes:

F

F.d. 2549

Guest

Farbror Claes gör så här:
När han öppnar sidan hälsas han välkommen av kontrollpanelen längst upp till höger. Där finns "Nya inlägg", vilket han klickar på. Därefter är det bara att läsa igenom allt som har tillkommit efter hans senaste besök. Busenkelt även för en grånad gammal farbror. Han förstår inte problemen i denna tråd - eller har han missuppfattat något?
Nu ropar en kvinnoröst att han behövs i trädgården. Adjö med er goa vänner hälsar farbror Claes.

Håkan J

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2025

Visst kan vi ha olika åsikter om sidan. Och det ska vi ha.

Men min åsikt är att sidan är helt perfekt. Vill inte ha några förändringar som det känns nu.
Lätt att kamma av alla inlägg på förstasidan "senaste inlägg" och sedan raka vägen till doktorn. Husbilsdoktorn alltså.
Jag går igenom alla trådar varje dag. Och dom som är mindre intressanta öppnar jag och går tillbaka direkt till förstasidan. Sedan är det bara att uppdatera förstasidan och man har bra koll på att man tittat på alla trådar. Har man inte hunnit med alla så är det fetstil på dom och man kan ta dom lita senare.

:yes: :yes: Tack för en kanonbra sida alla som sliter med den. Gäller även alla bra inlägg och trådar.:yes: :yes:

Toppen