Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Köpte en begagnad igår. Första husbilen spännande som tusan.
vad behöver man mera som inte finns i en plåtis.
Tycker att husbilslivet bygger på att man vistas ute mycket.
Globecar är samma bil och säljes numera av en mängd handlare i Sverige.Tack för erat svar! Vi funderar starkt på en Pössl, men är lite osäkra hur det fungerar med garantijobb. Pukavik är ju enda återförsäljaren vad jag fått info om.
Jag kan varmt rekommendera husbilar i Pukavik om ni vill köpa plåtisar, jag själv har köpt min husbil där och är jättenöjd med Rikard som alltid ställt upp när det varit något problem.
Mvh
ArTii
Vi har en 2 Win av 09 års modell. Den är byggd på Citroën-chassi.
Beträffande färskvattnet kan jag berätta att efter 4 dagar med minus 13 till 15 grader ute och hela tiden varmt inne i bilen (på väg hem
från Spanien) så var det issörja i tanken.
Nu har vi inte köpt bilen för vinteranvändning, så den uppfyller alla våra behov och önskemål. Vi är helnöjda.
Ulf