• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Parkering på Kiviks p-plats 25-27 september

F

F.d. 29862

Guest
Hittar inte detta igen. Kan någon upprepa vad som gäller?
Är litet det en organiserad träff eller bara ett ( säkert trevligt ) träff att råkas några stycken?
Kan någon vänlig själ ( som det säkert finns många av ) ge litet mer information?
Tack på förhand!
lach
 
F

F.d. 55528

Guest
Sv: Parkering på Kiviks p-plats 25-27 september

I vänstermarginalen på startsidan när du loggar in finns info om denna och andra träffar som är på gång

/ TommyQ
 

Gunillas Kenth

HBK in Memoriam
Inlägg
13.489
Kommun
Hässleholm
Sv: Parkering på Kiviks p-plats 25-27 september

Det är ingen träff eller liknande utan en ren parkering. Tyvärr har förutsättningarna ändrats. Klicka på länken ovan.
 
F

F.d. 55554

Guest
Sv: Parkering på Kiviks p-plats 25-27 september

Kan det vara så att campingägaren "ryckt i några trådar" för att stoppa parkeringen.

Jojje
 

Gunillas Kenth

HBK in Memoriam
Inlägg
13.489
Kommun
Hässleholm
Sv: Parkering på Kiviks p-plats 25-27 september

Jag har även förhandlat med campingägaren intill Marknadsfältet. Han kommer med alla till buds stående medel, hindra alla husbilsåkare från att köpa några som helst tjänster från honom. Han gillar inte att Äpplemarknasdkommittéen låter sina kunder parkera gratis. Det är ju ett Natura2000-område.
 
Toppen