• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ny husbilsägare

tyfonen

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
10269
Medlemskap
2025
Hej alla tjejer!
Hoppas på råd,om vad som är viktigt att ha med sig på första resan.Jag antar att man alltid glömmer något viktigt.
Birgitta!

Sv: Ny husbilsägare

Hej och grattis!
Gå till inslaget som hinders skrivit så får du en bra grundplåt att stå på.

Med vänlig hälsning,
Lennart

Första gången vi åkte ut glömde vi kaffet.....inte roligt första morgonen!
Nu har vi check-lista och dessutom brukar vi skriva upp när vi är ute om vi saknar något så kommer vi ihåg det nästa gång!
Lycka till med husbilslivet!

OOOOPS Mycket kan vi åka ifrån - men kaffet????
:twitcy:

-av skadan blir man vis! Vi har aldrig glömt kaffet efter denna incident!......Däremot glömde vi att stänga ett fönster i alkoven, det blev dyrt! Så nu glömmer vi inte att kolla fönstrena heller innan avfärd!

• Man kan köpa det man glömt.....Att skriva ner det som saknas denna gång..ta med nästa gång är bra......
  • Har en korg som jag lägger ner det som ska med... man lär sig
  • planering
  • listor
  • Ha det bra med er husbil
  • Åker:mh: tredje sommaren i år

Hej

Vi är oxå precis nyblivna husbilsägare - fösöker hitta hianders checklista men jag hittar den inte - kan ngn hjälpa mig / Jeanette

Skriv ett mejl eller Privat meddelande under vår profil så kan vi mejla den till dig.

fru hianders/Inger
:yes:

Tillbaka
Toppen