1. Blir du medlem nu i Husbilsklubben.se och betalar inträdesavgift och årsavgift så gäller årsavgiften både för resterande del av 2019 samt hela år 2020. Mer information finns här: www.husbilsklubben.se/ny

Husbilsklubbens årsmöte år 2020 kommer att hållas i Mariestad. Mer information finns här: Årsmöte 2020

Stäng meddelande

Nu orkar jag inte tjata längre!

Tråd startad i 'Hälsoresan' av Jappe, 5 Mars 2015.

1. Jappe

Jappe FD. HBK Medlem 2017

Kommun:
    Orust
    Medlemskap:
    2017
    HBK-Nr:
    661
    Det var så här det började: http://www.husbilsklubben.se/forums/posts/467729

I över två år har jag hållit på med att tjata om kolhydraternas fördärvliga inverkan på människokroppen och matindustrins försök att ersätta riktig, näringsrik och nyttig mat med allehanda kemiska hopkok som ska efterlikna originalen så mycket som möjligt. Margarin är ett bra exempel på detta.

Den oheliga alliansen mellan livsmedelsindustrin, kemikalieindustrin och läkemedelsindustrin torde vara tydlig för de flesta numera. T.o.m. amerikanarna börjar begripa varför så många av dem är så tjocka trots flitigt gymmande och intag av energidrycker! (!)

Nu är jag ledig och finns det fortfarande oklarheter i det här ämnet så står kostdoktorn gärna till tjänst!

Kostdoktorn - Revolutionera din hälsa

Jappe

Clapton, SirMcLain, pelbo och 9 andra gillar detta.
  2. Belar

Belar HBK Medlem

Kommun:
    Frankrike
    Medlemskap:
    2020
    HBK-Nr:
    1945
    pelbo, hianders, Jappe och 1 annan gillar detta.

Husbilsklubben.se använder egna och tredjeparts cookies för att förbättra din användarupplevelse.