• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Min kamera och jag

F

F.d. 24280

Guest
Sv: Min kamera och jag

För mig var det ganska roligt att se hur den lille men med starka Mercedes motorer var tvungen att pasera en stor,väldigt stor containerfartyg i kiel-kanalen..motorerna gick på högvarv
 

Bilagor

  • Bild 502.jpg
    Bild 502.jpg
    59 KB · Visningar: 31
F

F.d. 15565

Guest
Sv: Min kamera och jag

haha fin bild tur att du berätta annars hade jag inte fattat vad budskapet var med bilden
 
F

F.d. 11327

Guest
Sv: Min kamera och jag

:) Sitter precis och planerar för ett nytt inköp av kamera, den gamla trotjänaren nikon D50 får ta pension, den nya kommer att bli en Nikon D300 samt ett nytt objektiv 70-200:2.8, funderar även på en converter men men, får se lite va pengarna räcker till.
Har precis skaffat mig en ny Dator och har inte hunnit slänga upp några bilder men det kommer väl inom en snar framtid får man hoppas.
 

Ragge 358

FD HBK Medlem
Inlägg
5.630
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Min kamera och jag

Visst är det roligt med nya kameror ,jag köpte en canon d30 för ett år sedan o har mycket kvar att lära om den . sedan köpte jag en liten smidig ricoh caplio 4 som får hänga med jämt.Ha en bra fotovinter/höst./susanne
 
F

F.d. 24280

Guest
Sv: Min kamera och jag

Tycker också att det är roligt med nya kameror,fast jag behåller min gamla Minolta...för inte skulle jag vilja vara som den här stackarn:wink:

0152007.17.jpg
 
Toppen