• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Krya på dig Linnéa!

H

hianders

Guest
Vill önska Linnéa i HBK 275 fortsatt god rehabilitering efter en mycket tuff operation av ben och höft den 13 oktober. Jag har pratat med Linnéa ett flertal gånger och hon är så tapper och vid gott mod. Jag har även pratat med hennes Eide som samtycker att jag önskar Linnéa god bättring här på forumet.

Ha en så trevlig helg det bara låter sig göra!! Kanske hörs vi på Melodikrysset imorgon kl 10.03.

Kram
hianders/Inger & Hasse
:msn_flower::msn_flower::msn_flower:
 

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Inlägg
1.160
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Sv: Krya på dig Linnéa!

Sänder också en varm hälsning till Linnea och Eide önskar dom all lycka till på den långa vägen dom har framför sig. Tusen kramar till er.
MVH Gunilla
 

Ami

HBK Medlem
Inlägg
650
Kommun
Strömstad
HBK-Nr
681
Medlemskap
2024
Sv: Krya på dig Linnéa!

Även vi sänder en varm tanke till dig, Linnéa och till Eide, och hoppas att ni har det så bra som det bara går. Hoppas att vi hörs på krysset imorgon, vi saknar dig!!!

Många kramar från oss i Strömstad, Ami & Bobo:music-icon::music-icon::music-icon::music-icon:
 

Arne o Elvy

FD HBK Medlem
Inlägg
113
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
3076
Medlemskap
2023
Sv: Krya på dig Linnéa!

Hej Linnea o Eide.
Vi här i Säve vill också önska dig Linnea god bättring. Vi tänker mycket på er.
Kram till er båda
Elvy och Arne
 

Eva o Sven-Uno

HBK Medlem
Inlägg
585
Kommun
Hagfors
HBK-Nr
67
Medlemskap
2024
Sv: Krya på dig Linnéa!

Vi vill också vara med på "krya på dig hälsningar"
Hoppas att rehabiliteringen går bra så att vi återigen kan ses på nästa års Värmlandsträff.
Ha det bra och lycka till!
Eva o Sven-Uno (Ekshärad)
 
F

F.d. 11293

Guest
Sv: Krya på dig Linnéa!

Vi skickar en hälsning från Dotorp, och att du kommer på benen så fort det bara går

Ingela o Mats :):)
 

Maja

HBK Medlem
Inlägg
1.202
Kommun
Arvika
HBK-Nr
215
Medlemskap
2024
Sv: Krya på dig Linnéa!

Majas besättning Gerd o Staffan skickar krya-på-dig-hälsningar till Linnea! Vi hoppas vi ses om inte förr så på Värmlandsträffen!;)
 
Toppen