• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Husbil (Försäkringar)

BeRoka

FD HBK Medlem
Inlägg
1.414
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
8559
Medlemskap
2022
Sv: Husbil (Försäkringar)

detta med försäkrinngar är inte lätt att jämnföra en del tar det billigaste utan att tänka på vad den täcker det är det jag tycker är det avgörande man får jämnföra exakt samma innehåll i en försäkring ock det fins knapt någon med exakt samma innehåll, sen närman väl behöver utnyttja den då man kommer fram till vilket som är bäst tyvär så händer det ibland att man får utnyttja försäkringen. jag har haft samma bolag i 45 år där är jag helkund ohk jag tänker inte på inga vilkor byta det bolaget ett par kraonor hit o dit spelar ingen roll men efter som man inte får göra reklam här så kan jag tyvär inte nämna namnet på bolaget,
 

Thomas

HBK Medlem
Inlägg
170
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
3344
Medlemskap
2024
Sv: Husbil (Försäkringar)

Hej
Har en Hymer försäkrad hos Folksam kostade 7057 kr/år men nu har vi flyttat från Onsala post nr: 439 94 till Kungsbacka post nr: 439 50 nu kostar försäkringen 8119 kr /år.
Det är många parameter man måste ta hänsyn till när man jämför försäkringar.
 
F

F.d. 10984

Guest
Sv: Husbil (Försäkringar)

Hej!Hur kan du ha fått det,Jag ringde och kollade och jag skulle bara få 35% av skadan eller lägst 1000kr.Har du några privata känningar eller?
 
F

F.d. 25023

Guest
Sv: Husbil (Försäkringar)

Tänk att jag tycker att få olika priser från olika bolag är bra och sunt....

Beslutet av försäkringsbolaget ät mitt och jag kan välja! Och det inte bara finns ett enda bolag att köpa försäkring från (sk Rysslandsmodell) eller bara några få ( de n gamla svenska Konsum & Ica-modellen).

Jag skulle även avsluta alla andra affärer med det bolaget som kom med det oseriösa och högsta budet = "rövar"-banken, de har givetvis samma prissättning för sina andra tjänster.

Vi ju bra hjälpmedel i form av HBK-forumet att använda i valet.

hälsning:)
jyrki
 
Senast redigerad av en moderator:
Toppen