• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Gammal Raggare

P

Pelle

Guest
Sv: Gammal Raggare

Svårt att glömma!!

Valiant -64an med 6a räknas knapt men i alla fall en jänkare. Sen någar års uppehåll och sedan 5 år med en Challanger -70a 383 magnum med mycket lullull under huven.
Har ångrat försäljningen måååånga gånger.....
Men med 4l milen om man inte tryckte så mycket på gasen kanske man skall vara glad idag annars hade man väll aldrig haft råd med husbilen.;)

Pelle
 

claes/mia

HBK Medlem
Inlägg
405
Kommun
Skurup
HBK-Nr
178
Medlemskap
2025
Sv: Gammal Raggare

Ränderna går väl aldrig ur .Vi var med och startade Street Cruisers i Trelleborg som nästa år har 30 års jubileum.I dag kör vi tillsammans med sk Onsdags gänget en samling förvuxna tonåringar runt 50-60 bast som inte vet bättre ,alla är föredetta Streetare.Vi har även några jänkare, Buick Lesabre 60 a ,Edsel 59a, Cheva pickis steppside 50 a med 350 wette motor ostrypt o 350 låda, 69 a Lemans, 2 st Chrysler New Yorker 65 or.Bruks bilen är en Dodge Ram 2500 pickis med 6 a cummins diesel chippad till 400 ps.( När ska vi bli vuxna ??)

Claes / Mia
 
P

Pelle

Guest
Sv: Gammal Raggare

Claes/Mia,

Hemska tanke hoppas den dagen aldrig inträffar.

Tänk er INGA leksaker burrr!!

Pelle
 

Jimmy & Milla

HBK Medlem
Inlägg
119
Kommun
Skövde
HBK-Nr
46
Medlemskap
2024
Sv: Gammal Raggare

Här finns en gammal raggare till men Bettan står kvar i garaget men tiden räcker inte till för den också men en dag så.
57 Bel Air cabbe
 
F

F.d. 3232

Guest
Sv: Gammal Raggare

:wink: Vi blev inbjudna av Kejo med fru i sommras påWheels&Wings dottern kom med pojkvän och 5 kamrater i en Edsel 59.Det var hur kul som helst Jag fick åka med barnen på lördagskvällen och ragga i varberg .Blev helt plötsligt 20 år igen många tack till Kejo vi glömmer det aldrig Kenth & Lisbeth.
 
F

F.d. 3753

Guest
Sv: Gammal Raggare

Är inte så intresserad men tycker ändå det är rätt coolt att låna den ibland för att återuppliva gamla minnen, den väcker en viss uppmärksamhet.
Det är min dotter och hennes familj som äger den.
Dom köpte den på nätet och frugan och jag körde hem den till småland från Sundsvall för ca 5 år sedan.
 

Bilagor

  • Cadilac_tele.jpg
    Cadilac_tele.jpg
    20,6 KB · Visningar: 388
  • Cadilac 022.jpg
    Cadilac 022.jpg
    83,6 KB · Visningar: 139
  • Cadilac 013.jpg
    Cadilac 013.jpg
    192 KB · Visningar: 86
Senast redigerad av en moderator:
Toppen