• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Däck igen

kaj.p

HBK Medlem
Inlägg
2.377
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029
Dags o byta däck på bilen som nu haft Michelin Agilis Camping 225x75 16CP 116 på fäljarna. Tänkte byta däck här nere i Portugal men n ärmsta däck verkstad har dock bara Bridgestone o Firestone i sortimentet. Efter lite surfande verkar det svårt o se om de har något bra alternativ till mina Michelindäck så frågan är finns det någon som kör Bridgestone eller Firestonedäck .
 

kaj.p

HBK Medlem
Inlägg
2.377
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029
Taget utan tvekan jag har fått pris här på Michelin på 172 Euros/ st så detta är ju ännu bättre . Vi räknar då med att komma till Altea den 1:a december så kan de den 2/12 så vore det perfekt 4 st däck därbak
:)
Kaj
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Taget utan tvekan jag har fått pris här på Michelin på 172 Euros/ st så detta är ju ännu bättre . Vi räknar då med att komma till Altea den 1:a december så kan de den 2/12 så vore det perfekt 4 st däck därbak
:)
Kaj

Beställer däck och montering på morgonen den 2/12. Bekräftar när jag fått ok.

Mycket välkomna till Altea.

Tommy
 
F

F.d. 22252

Guest
Står på besiktningsinstrumentet eller transportstyrelsen, ofta har man en högre hastighethets beteckning än nödvändigt, vilket inte skadar.
 
Toppen