• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

billigaste försäkring ?

F

F.d. 25112

Guest
Registrerade mina uppgifter på insplanet.com då de åtog sig att jämföra och återkomma med bästa pris..... de föreslog 8062kr...!!
 

Tommy-59

HBK Medlem
Inlägg
1.922
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2024
Sv: billigaste försäkring ?

Registrerade mina uppgifter på insplanet.com då de åtog sig att jämföra och återkomma med bästa pris..... de föreslog 8062kr...!!

Kolla med Caravan Club, om du inte är medlem där ännu så kan det vara lönande att gå med för att kunna teckna deras försäkring.

Annars tror jag att Länsförsäkringar kan vara värt att kolla med.

För min del som är helkund hos LF var deras försäkring något billigare, men jag valde ändå CC och Codan på grund av en mer anpassad försäkring speciellt för husbilar.

//Tommy
 
F

F.d. 3088

Guest
Sv: billigaste försäkring ?

Registrerade mina uppgifter på insplanet.com då de åtog sig att jämföra och återkomma med bästa pris..... de föreslog 8062kr...!!

Tror jag det! insplanet har ju inte med samtliga försäkringsbolag.
Själv har jag Folksam vilket var mest prisvärt för mig.

GH
 
Senast redigerad av en moderator:

ingalill13

HBK Medlem
Inlägg
86
Kommun
Söderköping
HBK-Nr
2892
Medlemskap
2024
Sv: billigaste försäkring ?

Vi har valt Trygg Hansa. Pga lägre pris, trots samma och delvis bättre innehåll.
Kolla särskilt glasförsäkringen! Vissa bolag har viss procent av kostnaden med en minimisjälvrisk.
T-H har en fast självrisk på 1.500 kr - kan vara värt att satsa på när man har en stor framruta! Vi har halvintegrerat, bör vara än mer lönsamt med en helintegrerad bil!

Hälsningar

IngalilloLeif:spinny:
 
Toppen