• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Öppning av tråd

F

F.d. 52909

Guest
Går säkert bra att öppna en ny tråd i samma anda som den som jag stängde ang fiskeplatser tillgängliga med husbilen...

Finns som du säger Teddi en ocean av platser o möjligheter att göra detta jättebra men jag har tröttnat på allt tjafs o utlägg av platser som genast hamnar på andra sidor här på nätet.

mvh
 
Senast redigerad av en moderator:
T

Teddi

Guest
Sv: Öppning av tråd

käre älskade :) du får stänga vad du vill.,,ja tycker bara att det är synd,,

utav den enkla anledningen att hbk kan inte på nåt sätt tillgodo sej alla platser,,finns inte en chans,,men om du kommer hit omigen,,
så har ja ett nytt#flak# det kan ingen annan än du själv tillgodogöra dej,,:D:D

kram älskling:twitcy:
 
F

F.d. 52909

Guest
Sv: Öppning av tråd

älska o älska i all ära grabben, men nog tycker jag det är f.n att vi inte ska kunna behålla platserna inom HBK

har nu kommit på ett ski.bra sätt.....håll det inom mig själv o inte släppa ut det här, har lagt ner en massa timmar till att finna o dokumentera.

snick snack slut..nu är denna saga slut för min del

starta gärna en ny tråd

pekka
 
T

Teddi

Guest
Sv: Öppning av tråd

hello baby:D:D:D,,dom enda platser må vara dom privata,,t ex..min egen,,både tyskar holländare ock du själv,,välkommen pekka,,
alla andra platser är i allra högsta grad kommersiella,,varför bjuda på nåt om de inte finns #money#

vi står själva inte för 100 %,,skulle vi detta så ser jag det som en förlust,,det täcker så mycket mer,,

alla bäckar små,,:twitcy: kram:D:D
 

peter nilsson

HBK Medlem
Inlägg
1.557
Kommun
Kiruna
HBK-Nr
1930
Medlemskap
2024
Sv: Öppning av tråd

På 1970 talet så började jag att fiska i Lainioälven. Det kallas Enohaara det är där Taavaätno och Råstoätno bildar Lainioälven. Det var ett fantastiskt fiske varje gång fick man flera harrar över kilot. Men en av våra stora fiskeskribenter fick nys om detta område han heter Gunnar Westrin och skrev mycket om området.Han kallar det Sandåslandet. Följden blev att harren minskade i storlek och att området kring älvens första mil ser ut som en soptipp. Det är flaskor, burkar och gamla stövlar som folk inte har haft ork att ta med sig hem. Att gå dit är en vandring på 12 km så det är att bära tungt för att forsla dit alla varor. Det är synd att dom inte orkar bära tillbaka tomburkarna. Westrin förstörde detta område. Tyvärr
Så kan det gå
 
Toppen