Är det slutvinkat på riktigt?

Tråd startad i 'Under Markisen' av Draumur, 21 Juli 2018.

1. muskatten

muskatten HBK Medlem

Kommun:
    Malmö
    Medlemskap:
    2019
    HBK-Nr:
    6390
    Nädå .... Idag vinkade en italienare till mig... Han var lite snabb och vinkade bara med långfingret rätt ut :eek:.... Jag tyckte det var trevligt och vinkade till baka.... Men tänkte inte på att min hand var knuten :eek:....… det är alltid trevligt att vinka tillbaka även om de gör en omkörning på höger sida om mig...:swoon: Jag kommer säkert att vinka på fler nu framöver....:spinny:
    Hej hej ...... :msn_highfive:

Varför går det inte att ta bort smilies som blir fel när jag skriver på en padd????

:msn_smiley::msn_brheart::msn_brheart:

Senast ändrad: 1 Augusti 2018
    Frank N, Chippen, Göte J och 1 annan gillar detta.
  2. TO+GU

TO+GU FD. HBK Medlem 2019

Kommun:
    Timrå
    Medlemskap:
    2019
    HBK-Nr:
    4718
    Håller inte med dig när det gäller hälsningar/kontakt med andra, tvärtom. Ditt husbilsliv kanske skulle bli bättre om du bara åkte utanför dom Nordiska länderna.

3. UssisLeif

UssisLeif FD. HBK Medlem 2018

Kommun:
    M
    Medlemskap:
    2018
    HBK-Nr:
    22796
    Jo, skrev just de då jag tillbringat 160 dygn i utomnordiska länder under vintern...

GöranH gillar detta.
  4. muskatten

muskatten HBK Medlem

Kommun:
    Malmö
    Medlemskap:
    2019
    HBK-Nr:
    6390
    Tänk va vänliga italienaren är.... Här vinkas nog mycket mer... Som i dag tex. .... Jag kör på en väg med mötande trafik (1fil i båda håll) när jag gasar på i en korsning efter att jag saktade ner... Så kör en stor audio upp på min vänstra sida.... Mannen vinkar ivrigt med hela armen och pekar mot väggrenen.... Jag blir så glad:) när han visar tydligt med hela armen och handen att jag skall INTE köra i väggrenen.... Inte lätt att vinka tillbaka när man växlar upp efter stoppet.... Men jag vill så gärna tacka honom.... Och gör så gott jag kan, handen är runt växelspaken så det blev kanske inte en perfekt tack så mycket vinkning när min hand vinkar tillbaka.... då bara ett finger var utsträckt... Men jag är tacksam över hans vänlighet, även om han körde över dubbla linjer och en refug som är målad på vägen... Tänk att en italienare Nästan riskera sitt liv bara för att vara så vänlig till mig.... Jag gillar verkligen italienarna som vinkar så vänligt i trafiken....
    Ta ett lugnt och var vänlig i trafiken
    Kram

Senast ändrad: 1 Augusti 2018
    Maja, Jan K, Frank N och 2 andra gillar detta.
  5. Anton Gremminger

Anton Gremminger HBK Medlem

Kommun:
    Jönköping
    Medlemskap:
    2019
    HBK-Nr:
    26421
    Hej, vi har vårt första husbil sen ett par veckor. Och vi tycker att det är trevligt att vinka. Man behöver ju bara lyfta handen lite från ratten.

Husbilsklubben.se använder egna och tredjeparts cookies för att förbättra din användarupplevelse.