• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Solcellsfästen från Prevent

peter nilsson

HBK Medlem
Kommun
Kiruna
HBK-Nr
1930
Medlemskap
2026
Ska beställa solceller från Prevent. Tänkte passa på att beställa fästen till panelerna. Det finns 2 st vita fästen. Men jag begriper inte vad det är för skillnad på dom. Översatte med Google translate och det verkar vara 4 st hörn till båda två. Är det någon som begriper vad det är för skillnad på dom. Här är länken.
Windgenerator | Solaranlage für das Wohnmobil | preVent GmbH - preVent GmbH. Solarhalterungen HSE/W Eckprofile Wohnmobile Wohnbus Caravans
Länk till den andra
Windgenerator | Solaranlage für das Wohnmobil | preVent GmbH - preVent GmbH. Solarhalterungen PEP 30 Eckprofile Wohnmobile Wohnbus Caravans Weiss
Ha det

Sv: Solcellsfästen från Prevent

Hej.
Det är höjden mellan taket o solcellen . 30 pep har jag köpt därifrån ,30 mm mellanrum. Den andra länken. Den på första länken ligger närmare taket.

Sv: Solcellsfästen från Prevent

Vad jag kan förstå så är det ena kitet från Solara och det andra prevents eget märke därav prisskillnaden.
/ Pelle

Tillbaka
Toppen