• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Lögarängen

Agge&Micke

HBK Medlem
Inlägg
790
Kommun
Upplands-Bro
HBK-Nr
11636
Medlemskap
2024
Hej!
Vi stod på ställplatsen lögarängen Västerås natten mot lördag och när jag på lördagsmorgonen stod och fyllde på en kanna fäskvatten på deras tappställe så kom det några välkända dofter som inte kan misstolkas och vid närmare granskning så upptäcktes även en del toapapper precis vid påfyllningen så med största sannolikhet har en dum jävel stått och sköljt ur sin toatank precis vid och med färskvattenslangen:mad: får jag se någon gör en sån sak vid färskvattenpåfyllningen så kommer det nog att bli en blåtira för den personen lite jävla vett kan man kräva.

Micke
 

Krister Ursula 18

HBK Medlem
Inlägg
2.369
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
18
Medlemskap
2024
Sv: Lögarängen

På en del ställplatser i Tyskland har jag sett att man monterat en bygel under dricksvattenkranen, så man inte kan få upp avtappningsröret till toakassetten till kranen.
Krister.
 

Wizard

HBK Medlem
Inlägg
4.950
Kommun
Mark
HBK-Nr
5342
Medlemskap
2024
Sv: Lögarängen

Som denne som körde upp pipen på toatanken över dricksvattenutkastet.
Jag har fler bilder på det men visar dom inte av hänsyn till vederbörande.
Som tur var hade han inte något HBK-märke på bilen.

P1010847X.jpg
 
F

F.d. 50036

Guest
Sv: Lögarängen

Ingen som vet något riktigt dunder medel i sprayform man kunde spruta på/torka av kranen med, innan man använder den. För så fort personen gått så är ju det bara baccilerna kvar och de är ju svåra att se :)


Ha det Torbjörn
 

Håkan J

HBK Medlem
Inlägg
4.270
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2024
Sv: Lögarängen

Kanske om man skulle sprita den. Något i duschform lanske.

Bra fråga men jag skulle nog göra så.
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Lögarängen

Stroh 80% fra Østerike skulle drepe det meste. Ett snapsglass med dette fludium og bakteriene er historie. Men forsiktig - dette stoffet sto tidligere på narkolistene i andre europeiske land.
 

saxnäs

HBK Medlem
Inlägg
638
Kommun
Mjölby
HBK-Nr
12900
Medlemskap
2024
Sv: Lögarängen

Fy faaaan för sånt folk som inte kan skilja på dricksvatten och vatten att rengöra toa med :(
 
Toppen