• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Fiammas markis

F

F.d. 29837

Guest
Vi är ner i södra Frankrike. I natt överaskades vi med åska hagel och regn, men ingen svår storm. Vi hade slarvigt nog inte dragit in markisen.
När vi kom upp framåt morgonen fick vi se markisen bågna av vatten.Det hängde som en säck under den. Den såg ut att vara helt förstörd. Men icke.. Vi tippade ur vattnet och märkte då att stängerna var intakta. Själva markisen var då förståss lite "bucklig". Men efter några timmar i solen har den återtagit sin form.
Vad vi lärde oss?.. Dra in markisen på natten! Vi lärde oss också Fiamma har mycket god kvalitet.
 

Karin & Dick

HBK Medlem
Inlägg
119
Kommun
Ronneby
HBK-Nr
819
Medlemskap
2024
Sv: Fiammas markis

Eller sänk ena sidan så rinner vattnet bort och man kan ha grejor kvar under. Dessutom får markisen en avsköljning. Glöm inte att förankra ordentligt.
 
Senast ändrad:
F

F.d. 29837

Guest
Sv: Fiammas markis

Ja Bengt skyllde lite på mig för att jag ville att markisen skulle vara rak och prydlig.
 
Toppen