• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nytt larm

Sv: Nytt larm

Hej.
Nu har vi också varit i Klippan och installerat larm.
Säkerhetsbutiken med Stefan och personal kan varmt rekomenderas.

Jan Erik & Maud.

Vilken typ av larm blev det, hur många dörrar-luckor- fönster och vad fick ni betala?

Hej.
Förardörr och passagerardörr, Bodelsdörren och båda luckorna med trådlösa magnetbrytare. Brandlarm och rörelsevakt trådlös. Gaslarm och siren samt två st fjärrkontroller.
Inkl montering gick det på 3 800:-

Jan Erik

Senast ändrad:

Hej.
Förardörr och passagerardörr, Bodelsdörren och båda luckorna med trådlösa magnetbrytare. Brandlarm och rörelsevakt trådlös. Gaslarm och siren samt två st fjärrkontroller.
Inkl montering gick det på 3 800:-

Jan Erik

Var det ett Vikinglarm ni lät installera?

Hej, det påminner om vikinglarm med gsm-kort, kanonbra, ringer upp dej om någon skulle ta sej in i bilen el. om gaslarmet utlöses.

//pilot:)

Hej! Jag är intresserad av dina erfarenheter av att montera Viking larm i din husbil. Vilka modell av larm valde du? Vilka luckor/dörrar är larmade med magnetsensorer?
Var det enkelt eller lätt att installera? Till vad anslöt du centralenheten? Några svåringheter?

Mvh
Magnus H

Tillbaka
Toppen