• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Nya medlemmar

F

F.d. 30063

Guest
Vi är ett par från Tjörn som blivit med husbil och även blivit nya medlemmar i Husbilsklubben.Vi tänker i början av september ge oss av till Spanien och behöver lite tips och råd inför vår resa. Även någon trevlig campingplats i södra Spanien som ni kan rekommedera.
Göran och Lena :mh2:
 

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Inlägg
1.160
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Sv: Nya medlemmar

Har inga tips att ge,utan vi vill bara hälsa er hjärtligt välkomna i denna trevliga gemenskap som vi har HBK.
MVH Rolf & Gunilla
 
F

F.d. 13334

Guest
Sv: Nya medlemmar

Hej och välkomna.Vi besökte i sommras en trevlig familje Camping i södra Spanien www.nuevocamping.com Hur trevligt som helst. Max 5 minuter till stranden 30 minuter till saluhallen och affärer och såklart resturanger.Vi önskar er enTrevlig resa.
 
F

F.d. 30063

Guest
Sv: Nya medlemmar

Tack känner oss verkligen välkomna. Skall titta på denna camping den kanske är något för oss. Vi har en liten hund hoppas han är välkommen .:)
 
F

F.d. 53173

Guest
Sv: Nya medlemmar

:yes:Välkomna till HBK !!:) Här finns mycket "matnyttigt"
 
F

F.d. 24401

Guest
Sv: Nya medlemmar

Hej!

Också ganska ny och trivs förträffligt! Välkomna!
:yes:
Anna & Ralf
 
F

F.d. 14497

Guest
Sv: Nya medlemmar

hej och välkommna
det finns många olika platser och campingar, det gäller bara att hitta den jag vill ha,och trivs på, och det finns alla möjliga varianteter. Vad får det kosta? 3 uppvärmda pooler, nära till stranden, nära till stan. då kostar det. Finns det andra svenskar där? Många frågor blir det, åkte själv ner förra året för att lyssna och lära, och jag lärde mig. Åker nu ner i sep. till Santa Pola igen, för det var helt Ok för mig och stannar säkert 7 månader igen.
Hoppas att infon. var till någon hjälp, återkom om du undrar mera.

.................................//lowelowe
 

quest

HBK Medlem
Inlägg
477
Kommun
Båstad
HBK-Nr
695
Medlemskap
2024
Sv: Nya medlemmar

Stanna till på camping Eden i Peniscola så kan vi svinga en bägare tillsammans:)
 
F

F.d. 55596

Guest
Sv: Nya medlemmar

Det skall vara camping El Jardin Playa Muchavista El Campello Alicante
Ser på den mailadress som visas i mitt förra inlägg att det finns flera med samma namn.
 
F

F.d. 30063

Guest
Sv: Nya medlemmar

Nyttig info förstår att man kanske måste känna sig för när man kommer ner. Kul om man kan träffa några landsmän så kanske vi tar oss en tur och svingar en bägare.
Återkommer gärna om jag behöver fler råd. Känns skönt att höra ifrån andra som varit nere.:)
 
Toppen