• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Sil till diskho!

Creapycamper

HBK Medlem
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
43624
Medlemskap
2025
Hej igen på er!
Mitt andra inlägg och denna gång är jag på jakt efter en sil till diskhon.
Jag har letat och letat men ej hittat någon som matchar.
Har skickat iväg lite mail till olika företag om hjälp men vill testa här med eftersom jag fick sån fantastisk hjälp sist.
Diskhon sitter i en Fiat Knaus Travaller 595 -85.
Här kommer bilder på alla mått:
IMG_5569.jpegIMG_5568.jpegIMG_5567.jpegIMG_5571.jpegIMG_5570.jpegIMG_5566.jpeg

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025
Jag bytte en liknande för ett antal år sedan. Jag hittade ingen exakt lika men jag kom underfund med att det enda måttet som var viktigt var diametern på hålet i diskhon och möjligen slanganslutningens diameter. Därmed var det inte svårt att hitta en som passade när jag gick in på den närmaste campingfirman som faktiskt en som funkade perfekt men hade lite andra mått på plastdelen.

//Michael, medlem

Tompan60

HBK Medlem
Kommun
Solna
HBK-Nr
30589
Medlemskap
2025
Jag bytte en liknande för ett antal år sedan. Jag hittade ingen exakt lika men jag kom underfund med att det enda måttet som var viktigt var diametern på hålet i diskhon och möjligen slanganslutningens diameter. Därmed var det inte svårt att hitta en som passade när jag gick in på den närmaste campingfirman som faktiskt en som funkade perfekt men hade lite andra mått på plastdelen.

//Michael, medlem
Köpte en sån på hjärtman marin butik finns på en del orter och postorder kommer inte ihåg art. Nr. Kolla på nätet

Toppen