Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Eftersom den vanligtvis är ett tillbehör, kan den sitta var som helst i fordonet. Vår sitter exempelvis i "pannrummet", ett par meter från CP+.INet boxen sitter väl på baksidan av panelen
Vi har ett M2M-kontantkort från Telenor, som förhoppningsvis ska fungera året ut.fungerar bara med bluetooth
Byt till ett Telia kort så kan du använda det längreVåran sitter som orginal under soffan weinsberg 21 i dag fungerar bara med bluetooth
Eller ett FELLO (ägs av Telia) men betydligt billigareByt till ett Telia kort så kan du använda det längre
Tittade men fanns inget kontantkort vad jag såg, om jag inte minns fel hade vi Telenor kontantkort laddade det en gång om året med 100:- det klarade vi oss påEller ett FELLO (ägs av Telia) men betydligt billigare
Hej igen, man köper ett abonnemang för 95kr mån. Men man kan aktivera/pausa abonnemanget de dagar man inte använder det. Så det kostar ca 3,20 kr per dag som det används, allt sköter man själv i deras app. Suveränt!Tittade men fanns inget kontantkort vad jag såg, om jag inte minns fel hade vi Telenor kontantkort laddade det en gång om året med 100:- det klarade vi oss på
Men det är bara Telias nät som fungerar från 2026, som frågan gällde.Hej igen, man köper ett abonnemang för 95kr mån. Men man kan aktivera/pausa abonnemanget de dagar man inte använder det. Så det kostar ca 3,20 kr per dag som det används, allt sköter man själv i deras app. Suveränt!
Helt rätt men fello är lika med Telias nätMen det är bara Telias nät som fungerar från 2026, som frågan gällde.
Fel av mej, läste Telenor som Hasse skrev.Helt rätt men fello är lika med Telias nät
Om mobilstyrning är en nödvändighet, blir alternativet att uppgradera till nya iNet X-panelen (Bitte entschuldigen Sie die Störung...) samt 4G-enheten iNet X Connect (Bitte entschuldigen Sie die Störung...).
Pålle
Om man har tillgång till wifi där bilen är finns andra alternativ, t.ex. från Blue-Battery. Eftersom displayen även kan hantera deras battermonitorer kanske lösningen är en overkill tekniskt sett om man bara skall ha koll på Truman. Display + adapter kostar i dagsläget 278€.