Fått problem att fylla vattentanken , Är det någon som upplevt detta ,Verkar blivit nån plugg eller att det sitter någon backventil som hängt sig ,det går i vatten men det tar lång tid ca 20-30 min för det mesta åker ut igen via påfyllnings hålet,
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Fått problem att fylla vattentanken , Är det någon som upplevt detta ,Verkar blivit nån plugg eller att det sitter någon backventil som hängt sig ,det går i vatten men det tar lång tid ca 20-30 min för det mesta åker ut igen via påfyllnings hålet,
Det funkar även med att suga upp kopplingen med dammsugaren. Fråga mig hur jag vet det…Tack för alla tips ,HenkeAls hade rätt. Gardenakopplingen som jag trodde att jag tappat var inne i röret, tog en järntråd och böjde den som en liten krok och fick napp
finns på alla tillbehörsbutiker, tror det finns på biltema oxåDet finns att köpa ett ”lock” med Gardena-anslutning som man sätter dit i stället för det vanliga locket. Sen är det bara att trycka dit slangens snabbanslutning. Funkar mycket bra. Kommer tyvärr inte ihåg var jag köpte det.