• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Övervakningskamera

Jag har Ring's ringklocka, den funkar också som övervakningskamera, tänk dock på att vill du lagra allt kameran filmar så kostar deras molntjänst 30$/år, per kamera.

Själv har jag ett gäng Vstarcam, är nöjd med dem, en liten med inbyggt batteri o minneskort i husbilen, en motorstyrd i garaget, samt 3st motorstyrda hemma, alla jobbar i wifi och alla ger larm i mobilen vid registrerad rörelse.

Jag har Ring's ringklocka, den funkar också som övervakningskamera, tänk dock på att vill du lagra allt kameran filmar så kostar deras molntjänst 30$/år, per kamera.

Själv har jag ett gäng Vstarcam, är nöjd med dem, en liten med inbyggt batteri o minneskort i husbilen, en motorstyrd i garaget, samt 3st motorstyrda hemma, alla jobbar i wifi och alla ger larm i mobilen vid registrerad rörelse.

Blev intresserad av Vstarcam, men vad heter modellen som du har i husbilen, eller hellre länk till denna om du har?

Blev intresserad av Vstarcam, men vad heter modellen som du har i husbilen, eller hellre länk till denna om du har?

Denna är det den sitter på en självklistrande magnetfot med led, otroligt liten o smidigSEK 414.71 | Vstarcam 1080P Mini Camera Rechargeable Battery IP Camera Security Sureveillance Camera Wifi Camera & DV Recorder 2 in 1 https://a.aliexpress.com/_mKdjDbh

Denna länk funkar kanske bättre utan Aliexpress-appen
https://m.es.aliexpress.com/item/32...nC&spm=a2g0n.store_home.hotSpots_1223413974.2

Senast ändrad:
Länken fungerar inte, eller är det bara SBS hos mig själva?

Läste inte klart, tack för länken!

Den andra länken borde funka i webläsaren, vet dock inte varför jag får den på spanska, själv använder jag bara Aliexpress-appen

Den andra länken borde funka i webläsaren, vet dock inte varför jag får den på spanska, själv använder jag bara Aliexpress-appen
Ingen fara, hittade den iaf och den borde nog vara den här!

Bra tanke, annars börjar det med ett onödigt larm när man skall lämna bilen och blir ett till när man kommer tillbaka och skall stänga av den.

Vstarcam's går inte att starta/stoppa annat än att bryta/starta spänningsmatningen.
Jag har mina på 24/7
Larmen består bara av ett pling och en notis i mobilen, min i husbilen är riktad utåt genom vindrutan, som en dashcam.
Man kan stänga av rörelsenotiser i appen.

Tack Tompaw55, är du nöjd med bildkvalitén på denna?
Ja, hyfsat. Men är rätt så gnällig kring sånt... Tog en skärmdump från telefon nyss 19:30. Lite lampor hos grannen som bländar. Jag kan lägga ut en ny imorrn.
80D0276C-A719-43F3-8025-F1F5DCDCA01F.jpeg
så här ser det ut i dagsljus (med mycket skugga)
05F38CD3-FDDA-45DD-9EE5-B2C363C2F967.jpeg
Där Minin står har jag husbilen på sommaren.

Senast ändrad:
Tillbaka
Toppen