Köpte en GPS trakker här i Sverige men leverantören visste inget om hur den fungerade. Skickade ett mail till en adress som stod inuti trakkern som tydligen var till tillverkaren i Kina. Förvånad om att jag fick ett mail från dom inom 2 timmar om frågor om mina problem etc. Har aldrig varit med om sådan god support från dem. Försökte först via mail lösa problemet men det tog för long tid så dom föreslog att vi chattar via Skype istället. Skypade i 1,5 tim i måndags och kom på att mitt kort nyinköpta kort krävde en PIN kod för att starta upp.
Fick hjälp här på forumet att låsa upp det. Fortsatt kontakt med dom igår i 2 timmar och det blev övertid för honom i Kina men det var inga problem. Hade fortfarande problem och döm om min förvåning när killen ringde upp mig från KINA på mobilen och fortsatte per telefon att hjälpa till. Löste det sista idag via Skype och han öppnade också en speciell sida med lösen för mig hos dem där jag kunde hämta diverse info. Har aldrig upplevt en sådan hjälp från någon fastän man bara betalt en tusenlapp för trakkern. Så nu kan jag allt om denna och var välkommen att skypa igen om problem uppstod närhelst jag ville.
Fick hjälp här på forumet att låsa upp det. Fortsatt kontakt med dom igår i 2 timmar och det blev övertid för honom i Kina men det var inga problem. Hade fortfarande problem och döm om min förvåning när killen ringde upp mig från KINA på mobilen och fortsatte per telefon att hjälpa till. Löste det sista idag via Skype och han öppnade också en speciell sida med lösen för mig hos dem där jag kunde hämta diverse info. Har aldrig upplevt en sådan hjälp från någon fastän man bara betalt en tusenlapp för trakkern. Så nu kan jag allt om denna och var välkommen att skypa igen om problem uppstod närhelst jag ville.
Senast ändrad: