• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vilken support från Kina

Affezell

HBK Medlem
Inlägg
4.029
Kommun
Söderhamn
HBK-Nr
4542
Medlemskap
2024
Köpte en GPS trakker här i Sverige men leverantören visste inget om hur den fungerade. Skickade ett mail till en adress som stod inuti trakkern som tydligen var till tillverkaren i Kina. Förvånad om att jag fick ett mail från dom inom 2 timmar om frågor om mina problem etc. Har aldrig varit med om sådan god support från dem. Försökte först via mail lösa problemet men det tog för long tid så dom föreslog att vi chattar via Skype istället. Skypade i 1,5 tim i måndags och kom på att mitt kort nyinköpta kort krävde en PIN kod för att starta upp.
Fick hjälp här på forumet att låsa upp det. Fortsatt kontakt med dom igår i 2 timmar och det blev övertid för honom i Kina men det var inga problem. Hade fortfarande problem och döm om min förvåning när killen ringde upp mig från KINA på mobilen och fortsatte per telefon att hjälpa till. Löste det sista idag via Skype och han öppnade också en speciell sida med lösen för mig hos dem där jag kunde hämta diverse info. Har aldrig upplevt en sådan hjälp från någon fastän man bara betalt en tusenlapp för trakkern. Så nu kan jag allt om denna och var välkommen att skypa igen om problem uppstod närhelst jag ville.
 
Senast ändrad:
F

F.d. 25310

Guest
Sv: Vilken support från Kina

Har handlat en del på Alibaba, mycket från Kina, dom är måna om att man är nöjd, så jag har bara positivt att säga om dom

Christer
 
I

Ixeofors

Guest
Sv: Vilken support från Kina

Kul att höra! Jag har bra erfarenheter av köp från Kina med, dom är som sagt väldigt måna om att man blir nöjd!
 
Toppen