• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tv antenn = Trubbel

Frank Ekman

HBK Medlem
Inlägg
702
Kommun
Horn
HBK-Nr
111
Medlemskap
2024
Sv: Tv antenn = Trubbel

Pebben & Lena!
Fritidsdisponent den var fin. Innehåller ju bara godsaker?

Tack för tipset.
Skruvade isär i kväll och ruckade på kontakterna. Fick faktist in kanalerna nu i Tv:n / Boxern. Men tyvärr så lyckas jag inte få fram bilden i tv rutan. "För svag eller ingen signal." Så jag vet inte. Var inne på att det var boxen som var kaputt på något sätt. Men när jag lyckas söka in x-antal kanaler men inte kan få fram dem i rutan så börjar man ju undra igen..

/ Frank
 

Magnus o Irene

HBK Medlem
Inlägg
24
Kommun
Tierp
HBK-Nr
1659
Medlemskap
2025
Sv: Tv antenn = Trubbel

Har haft både husvagn o har nu husbil. De elektroniska rundstrålande antennerna har jag alltid efter en tid tagit bort och ersatt med en " vanlig" antenn. Därefter har jag alldrig haft några problem. Kasta den elektroniska och köp en annan på tex Clas Ohlson.
mvh Magnus J
 
F

F.d. 11846

Guest
Sv: Tv antenn = Trubbel

Har en platt tv Hd 20 tum med inbygd box märke Sony, Antenn Super- nova, köpt på Kjell o co, lite dyr 1,499 , men man får det man betalar för, gör verkligen rätt för namnet, alldrig något problem att få in programmen, behöver sällan höja masten
och då vi ofta är ute och fiskar, så stor inte vi på dom bästa ställena alltid.
Bara ett litet tips.
Mvh. :santa1:
 
Toppen