• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Nu är det nog

F

F.d. 3088

Guest
Sv: Nu är det nog

Hej Tecla

Varje tråd ger något även din, här ser man hur människor tänker, skriver och samlar sig tillsammans.
Hur jag tänker, Tja jag är en ensamvarg.

Gurra
 
F

F.d. 52909

Guest
Sv: Nu är det nog

ja...jag vet inte riktigt men visst har även det glappats lite hit o dit...med eller utan syrgasmask över nyllet, i de flesta trådar på senare år. Ensamvarg...eller inte
 

lillian och reidar

HBK Medlem
Inlägg
831
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
2179
Medlemskap
2024
Sv: Nu är det nog

Hej jag blir jätte förvånad när jag ser vad folk skriver.
Tekla fick ut sitt budskap och var ilsken.
Varför hänger ni andra på?
Vill Tekla inte vara kvar så låt dem bestämma vad de själva vill göra.
Respektera deras åsikt.Tycker de att HBK är gnällspikar så tycker de det kanske med all rätt i vissa frågor är det nog så.
Kan ni inte börja och skälla på Kärnkraften? Det är ju ett hetare ämne än Tekla.:music-icon:
2179
 
Senast ändrad:

Publikanen

HBK Medlem
Inlägg
142
Kommun
Kristianstad
HBK-Nr
6066
Medlemskap
2024
Sv: Nu är det nog

Hej jag blir jätte förvånad när jag ser vad folk skriver.
Tekla fick ut sitt budskap och var ilsken.
Varför hänger ni andra på?
Vill Tekla inte vara kvar så låt dem bestämma vad de själva vill göra.
Respektera deras åsikt.Tycker de att HBK är gnällspikar så tycker de det kanske med all rätt i vissa frågor är det nog så.


Instämmer

Med vänlig hälsning.

Publikanen
 
F

F.d. 5458

Guest
Sv: Nu är det nog

Jag gillar inte människor som drar alla över en kant oavsett vilken ras, ålder om man har husbil eller inte vad det nu kan vara!

Är helt säker på att trådskaparen stör sig på många andra saker i livet och det syns väldigt snabbt när man startar en tråd som bevisar det!

Men lycka till i framtiden och försök ändra ditt tänk alla är inte jobbiga och gnälliga som äger husbilar och finns på husbilsklubben hehe den var bra!

husbilsklubben har blivit av med en gnällspik tack för det !=)
 
F

F.d. 7702

Guest
Sv: Nu är det nog

Hej på dej Tekla. Den som gnäller är väl egentligen Du. Tål du inte inläggen, och att de inte går i din smak, så gör du helt rätt, ta bort dekalen och numret. Vi andra som trivs smågnabbas och byter erfarenhet, vi sta nnar givetvis kvar. Lycka till Tekla med ditt nya bekymmersfria liv.
Sune
 
Toppen