• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Gasolpriser idag

Ce-eN

HBK Medlem
Inlägg
260
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
632
Medlemskap
2025
Sv: Gasolpriser idag

Jag tycker det är ett jättebra förslag att lämna in uppgifter på gasolpriser till Bensinpriser.nu Men det är ju så att "bensin-diesel" priser far upp och ner (mest upp) fortare än flygplanen på Kastrup. Gasolpriserna ligger mer stabilt under en säsong. Men som sagt om där finns en jämförelsetabell så kanske konkurensen gör sitt.
Hälsn.....Ce-eN !
 

V-backen

FD HBK Medlem
Inlägg
1.880
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
2987
Medlemskap
2021
Sv: Gasolpriser idag

Nu har jag fått kontakt med Bensinpriser.nu - Billig bensin hittar du här som kan tänka sig att bygga upp en möjlighet för att vi ska kunna rapportera in gasolpriser.
Det bygger dock på att det finns ett starkt intresse för att hjälpa till och rapportera in gasolpriser.
Bensinpriser.nu gjorde en satsning på båtmarinor tidigare, en satsning som inte fungerade p.g.a. alltför få inrapporteringar.
Ska vi få en bra prisinformation på gasolen och kunna dra nytta av den så vill det till att vi alla hjälps åt.
Jag har meddelat Bensinpriser.nu att vi är mycket intresserade av att möjligheten till gasolprisjämförelser byggs upp på Bensinpriser.nu.
V-backen :wink:

Nu har jag fått besked av "Bensinpriser.nu" som meddelar att dom har beslutat att lägga in gasolpriser i nästa version av "Bensinpriser.nu".
Arbetet med uppgraderingen kommer att påbörjas under april månad.
V-backen :rolleyes:
 
G

Göran & Carola

Guest
Sv: Gasolpriser idag

Hej
Vi åkte för Sundsvall i somras och där var det en depå för gasolpåfyllning. Men den hade Söndagsstängt. Tror det tog 200:-
Det borde finnas någon Norrlänning här som har bättre koll än jag.
/ Vidhem

För Gasoldepån i Sundsvall är dagspriserna följande:

PC10 280:-

PA11 300:-

// Göran
 
F

F.d. 8987

Guest
Sv: Gasolpriser idag

EnergiLadan i Hörby annonserar om följande:

GASOL! Byte av tub. Prisex: P6-PK6
140:- P11-PK10 240:- 0415-120 35

Torbjörn, Höör
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 13363

Guest
Sv: Gasolpriser idag

Vill meddela att en ny gasolstation öppnar i halmstad den 1 juni 2010
Priset för gasolen vid flaskfyllning är 16,80. En fyllning i P11 flaska kostar

184:- inkl.moms.
Fick info om att Bensinpriser.nu tänker uppdatera med gasolpriser för hela landet.
Adress för staionen är; Sweonor AB LPG olofsdalsvägen 35 Halmstad.

GPS:

Lat: N 56º 39' 23.94"

Long: E 12º 48' 3.76"

X= 6285086

Y= 1315783

System: WGS 84 | RT90

:spinny:
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 24299

Guest
Sv: Gasolpriser idag

Hejsan Jonnie är det Widiks gamla tomt som avses med adressen?
Vi hoppas verkligen att det blir en gasfyllning i Halmstad, lycka till.
 

Gert8

HBK Medlem
Inlägg
1.292
Kommun
Haninge
HBK-Nr
8
Medlemskap
2024
Sv: Gasolpriser idag

Hej!
Var i Åhus? Inte så stort, men det vore ju bra om man slapp snurra runt och leta!
Länge leve Bobilsfolket!
Lars
Rondellen i Åhus nära glashyttan/stora ICA kör du södra vägen västerut mot Kristianstad. När du kört igenom ett skogsparti så på vänster sida skyltar om gasol. Det finns två ställen bara 500 m från varandra.
Kommer du från Kristianstad kör via N Åsum mot Åhus och sen när du kört över en bro över Helgeå blir det strax en raksträcka så du ser kyrkan i Åhus på låångt håll. Snart ser du gasolskyltar,typ hemmagjorda på din högra sida.
En stor fördel är att dom inte bara byter gasoltuben utan fyller den och du betalar bara för den gasol som går i.
Gert
 

Ulf Th

HBK Medlem
Inlägg
128
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
3909
Medlemskap
2024
Sv: Gasolpriser idag

Idag har jag fyllt på gas på den nyöppnade (5/6 2010) stationen i Halmstad.
Företaget heter LPG System sweanor ab
Ligger på Olofsdalsvägen 37 i Halmstad (Dom har gett ut ett reklamblad där gatunumret är 35, men detta är fel och hittas inte på Hitta.se.)
Telefon 070 682 22 45
Öppet:
måndag - fredag 13 - 18
lördag och söndag 11 - 14
Olofsdalsvägen 37 Halmstad, karta - hitta.se

Priset (5/6 2010) är 20:- per påfyllt kg.
Dom tar för närvarande enbart emot kontanter, men möjlighet till betalning med kort kommer inom kort.

Hälsningar
Ulf
 
Toppen