• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Aftonbladets bästa ställplatser

elegance

FD HBK Medlem
Inlägg
808
Kommun
Bräcke
HBK-Nr
14404
Medlemskap
2023
Sv: Aftonbladets bästa ställplatser

Med tanke på antalet medlemmar i HBK kan man väl knappast kalla de fåtal som kommenterar denna tråd representativa för husbilsfolket , det är över 14000 som var och en har sin egen åsikt huruvida en ställplats skall vara för att falla alla dessa på läppen.
 
F

F.d. 55374

Guest
Sv: Aftonbladets bästa ställplatser

Såg att någon blandade in Tyskland igen.
Varför kan vi inte skriva om det vi har och som inte finns ute i Europa.

Tommy R
 

Bennsan

FD HBK Medlem
Inlägg
5.740
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12368
Medlemskap
2021
Sv: Aftonbladets bästa ställplatser

Varför över huvud taget bry sig om vad Aftonbladet totat ihop när vi har en sådan fantastisk ställplatslista som vi medlemmar ställt samman. Den räcker väl mer än nog.

Bennie
 

Roger67

HBK Medlem
Inlägg
3.829
Kommun
Täby
HBK-Nr
3956
Medlemskap
2024
Sv: Aftonbladets bästa ställplatser

Jag förstår inte varför vissa hetsar upp sig över Aftonbladets lista. Det är ju deras lista.
Det framgår också ganska tydligt vad kriterierna är för att platsa på denna lista: "Nio mest klickade ställplatserna hos husbil.se".
Mig säger det bara att av dom platser som finns på husbil.se är detta dom platser som fått flest klick. Har ju egentligen ingen absolut koppling till ställplatsernas service, pris eller tjusiga läge.
Platserna i Stockholm kommer sannolikt med på listan främst för att det är relativt många som tänker sig besöka huvudstaden och letar efter en plats att stå på = många klick.

Möjligen kan man väl tycka att Aftonbladet tar i när det gäller rubriksättningen : "Här är landets bästa ställplatser för husbil" .
Men, det är ju Aftonbladet :rolleyes:.
 

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Inlägg
5.181
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2025
Sv: Aftonbladets bästa ställplatser

"Jag har en dröm" (som bl.a. Julian brukar starta sina inlägg)... och i mitt fall är det att (innan jag dör) slippa alla kommersiella appar som ändå bygger på miljontals av Europa-husbil-fantasters återkopplingar ...för att slutligen börja använda endast HBK's-lista/app över våra egen-registrerade ställplatser. Vi har varit överallt, vi har duktiga web-masters och app-hanterare (inga namn), så efter ytterligare några år är vi kanske i hamn. Kan vi sedan sälja vår egen information till andra behövande, då får vi/klubben ytterligare en klirr i kassan :yes: ...och varför inte?
 
F

F.d. 55374

Guest
Sv: Aftonbladets bästa ställplatser

Nu har Aftonbladet publicerat en lista från ca 25% av landets yta, undrar
om det kommer någon lista från resterande 75%.

Tommy R
 
Senast redigerad av en moderator:
Toppen