• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

SHL

Johnny o Lisa

HBK Medlem
Inlägg
383
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
7809
Medlemskap
2024
Sv: SHL

Efter en tung cykeltur i 1 dm snöslask. Kom en skön vinst mot Leksand
med 5-0.Sedan en tung cykeltur hem med plogad väg men en j-la motvind.
Men vad gör man inte för nationalsporten.

Puss o Kram johnny
 

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.477
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: SHL

Efter en tung cykeltur i 1 dm snöslask. Kom en skön vinst mot Leksand
med 5-0.Sedan en tung cykeltur hem med plogad väg men en j-la motvind.
Men vad gör man inte för nationalsporten.

Puss o Kram johnny

Grattis Johnny nu börjar FBK se ut som ett finallag otroligt tunga att möta, kul att se när formationer börjar fungera som tanken var när säsongen började.
Verkar inte vara någon längre formtopp på Brynäs man funderar om dom lämnade hjärnorna kvar på julbordet

/Pelle (Brynäsarn)
 
F

F.d. 32985

Guest
Sv: SHL

Alltid skönt med segrar över Stockholmslag..;)
En ny seger för Lakers i ett vindpinat Växjö
 
F

F.d. 32985

Guest
Sv: SHL

Kinnarps arena med dess omnejd behöver inte bara vara trevligt vid husbilsmässan. Är lika trevligt att åka hem med en seger i bagaget i ett Smålandsderby då Växjö tog en relativt stabil seger över HV ikväll :)
 

MatsJ

FD HBK Medlem
Inlägg
1.512
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14089
Medlemskap
2021
Sv: SHL

Ja, det var en trevlig afton i Jönköping igår; bägge nyförvärven fick premiärmåla, Lakers satte sitt tionde boxplay-mål (!), och framförallt visade de upp ett bra spel som påminde om förra årets! :)
 

EVTOAK

HBK Medlem
Inlägg
282
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
6271
Medlemskap
2024
Sv: SHL

Goafta ishckey blir man aldrig klok på 3-0 ledning med 3 min kvar
Huxflux står det 3-2 med 1 min kvar ock Örebro får straffslag som målis räddar
Det var svettigt 3 nya pinnar för FBK som nu är lika ÖSK :twitcy::twitcy::twitcy:
 

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.477
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: SHL

Då får vi se om det blir bättre i Brynäs, Tomas (Bulan) Berglund ny tränare från idag.
/Pelle
 
F

F.d. 32985

Guest
Sv: SHL

Alltid nervöst att gå på match, särskilt när andra laget fått en ny tränarröst. Kan ibland ge resultat, om än bara kortvarigt. Men idag gick Växjö segrande ur striden och det hjälpte, som tur var för Växjö anhängarna inte att Brynäs fått ny tränare
 

MatsJ

FD HBK Medlem
Inlägg
1.512
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14089
Medlemskap
2021
Sv: SHL

Vilken match det var igår! Härligt att se att Lakers äntligen börjar finna formen, lagom till slutspelet! Två boxplaymål till, bommad straff och ett försök att döma bort ännu ett regelrätt Lakersmål mot Frölunda men se det gick inte denna gång ;). Röglesonen Eric Martinsson fick äntligen göra sitt första SHL-mål i Lakers-tröjan och ett snyggt och viktigt sådant blev det. Och Nihlstorp som jag tycker varit erbarmerligt dålig hittills visade äntligen vad han kan. Nagelbitare in i det sista, välregisserat var ordet!
 
F

F.d. 29763

Guest
Sv: SHL

De är helt underbart se att LAKERS har återfått spel och vinnarglädje, , trots att domarna står på motståndarens sida, hoppas att det håller hela vägen. Heja Lakers :twitcy:
 
Toppen