• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Windows Phone 8

F

F.d. 53236

Guest
Hej därute...
Har fått en Nokia 920 med Windows Phone 8 lite annorlunda än min gamla HTC med android... Jag saknar vissa appar såsom Transportstyrelsens app quickstop pro och Fiat Ducato Camper m.m.
Någon som har tips på motsvarande appar?
Vill gärna ha rekommendationer på andra användbara appar för telefonen.
Anders
 
F

F.d. 28371

Guest
Sv: Windows Phone 8

Jeg har samme telefon. En fantastisk telefon. Gå inn på Store i menyen. Der finner du mange apper. En app jeg har er WWW.trafikinfo.trafikverket.se. En annen fin ting med WindowsPhone er navigasjons programmet Heredrive .
Man laster ned kartene over de landene man ønsker når man er koplet til Wfi. Når man så skal navigere kan man gjøre det uten å være koplet til nettet. Skal du få trafikkinformasjon må du være tilkoplet nettet. Pass også på at telefonen har den siste oppdatering, Black. Når det gjelder Fiat. Jeg har ikke Fiat,men Google på Fiat om du finner noe der. Ellers er det et flott kamera i mobilen med mulighet for å gjøre manuelle i stillinger. Lykke til med mobilen.
 
Toppen