• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vem har ni mött?

P

Pebben o Lena

Guest
Sv: Vem har ni mött?

Hej!
Det var sen eftermiddag den 26 juli och vi var på väg till Pajala från Korpilombolo. Mellan "Korpis" och Ohtanajärvi på dålig väg (vägarbeten) fick vi möte av annan husbil. När vi var nära den andra bilen upptäckte vi att det var Kingen med
Queen som var de mötande .

Naturligtvis vinkade vi till varandra ! :wink:
 

Alve

FD HBK Medlem
Inlägg
2.723
Kommun
Ödeshög
HBK-Nr
338
Medlemskap
2023
Sv: Vem har ni mött?

P.g.a. omlackering har vi dekal endast bak just nu. Vi blev omkörda av en SAAB 9000 på genomfarten i Västerås den 29 juli. En arm sträcktes ut med en vink.
Vore kul att veta vem det var.
:)
 
J

Jimbo

Guest
Sv: Vem har ni mött?

P.g.a. omlackering har vi dekal endast bak just nu. Vi blev omkörda av en SAAB 9000 på genomfarten i Västerås den 29 juli. En arm sträcktes ut med en vink.
Vore kul att veta vem det var.
:)

Det var nog polisen som försökte stoppa er :twitcy:
Västmanland har en stram budget så de åker nog i så gamla bilar :wideeyed:
 
F

F.d. 55425

Guest
Sv: Vem har ni mött?

Den enda med husbilklubbens dekal jag sett på mina turer i sommar är medl.4260. Han stog på Strandbaden Årsunda i helgen.
 

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Inlägg
5.432
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2024
Sv: Vem har ni mött?

Tar upp tråden från juli 2011.
Står just nu på Dundret, men när vi stannade till tidigare idag vid Porjus stod 3426 Tommy o Kajsa utanför. Vi hade setts på Dundret för precis 2 år sedan, som jag skrev i inlägg nr. 10.

Vill också passa på att tacka Kjell o Britta för kaffet, det var kul att ses efter alla år vi pratat i telefon m varann.
På vår resa har vi träffat många klubbmedlemmar m trevligt prat på ställplatser. Och vi mötte Häggen i Burträsk o provsmaka Västerbottenost, ordf. Leif m familj träffade vi i Järnäs.
Carina o Gunnar. :)
 

Chippen

HBK Medlem
Inlägg
1.986
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
12955
Medlemskap
2024
Sv: Vem har ni mött?

Som nya inom husbilsvärlden letar vi som tokar efter husbilar med dekalen på, men det verkar som om många struntar i att sätta upp dekalen.. Nu har vi säkert åkt 300-400 mil och ändå bara sett 2st från klubben..

Det var en husbil vi mötte där passageraren en kvinna vinkade med båda händerna precis som om vi kände henne, vi tyckte det var en trevlig tjej men hon kanske misstog sig på att vi var några andra, men vi blev glada i alla fall..:)

Vi har tyvärr inte satt upp vår dekal ännu, men det gör vi innan semestern som börjar på fredag, då rullar vi mot Öland istället för Norrland som var planerat från början, men eftersom vi var där förra vecken i en stuga så har vi fått nog av kylan..
 
Toppen