• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

utan Husbil än !!

H

Hasse-H

Guest
Jag heter Hasse H och är 58 år från Boden. Vi ska köpa husbil. Haft husvagn i 25 år använt den i jobb och privat.Tacksam för tips på husbil ca 6,5 m halvintegrerad för två personer. Ps. är intresserad avfiske
 
F

F.d. 7997

Guest
Sv: utan Husbil än !!

Hej !

Ja du, det finns ju husbilsförsäljare och så har du ju Blocket, köp o sälj sajt, svårt att råda , beror ju på era krav , och hur utrustad den ska vara m.m. Men önskar er lycka till med sökandet
Stig 296


P.S. Går du med och blir meddlem så öppnar sig oanade erfarenheter från olika sajter inom klubben som du då kan ta del av, men som du inte kommer in på förrän du blivit fullvärdig meddlem= inbetalat meddlemsavgift.
 
Senast redigerad av en moderator:

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.588
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: utan Husbil än !!

Som intresserad har du tillgång till alla inlägg i "Under Markisen" det är bara att använda "Sök"-funktionen så hittar du säkert svar på dina frågor.
 
F

F.d. 4879

Guest
Sv: utan Husbil än !!

Hur ska någon kunna ge ett bra svar med frågornas utgångsläge? Hur mycket får den kosta? Ska den användas året om? Ska den vara fram eller bakhjulsdriven? Bensin eller diesel? Det är betydligt svårare att köpa en husbil som passar ens behov och önskemål än en husvagn eller båt. Här får man garanterat bra svar om man kanske precisserar sina frågor och önskemål lite mer.
 

Thomas och Lena

FD HBK Medlem
Inlägg
623
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
489
Medlemskap
2023
Sv: utan Husbil än !!

HEj Hasse-H och välkommen som intresserad i Sveriges bästa husbilsklubb.
Som sagts i tidigare inlägg får du fler forum att söka i som medlem. Det är väl inget att tveka på! eller??
/Thomas & Lena
 
Toppen