• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Surfplattor

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Inlägg
4.654
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2024
Sv: Surfplattor

Tack Knarrevik! Jag får nog kika lite närmare. Hittade ingen "alt-tab" att skifta med.
LogitechZ: Nej jag började med Imsai
 
Senast ändrad:

BoBil333

FD HBK Medlem
Inlägg
517
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
6751
Medlemskap
2023
Sv: Surfplattor

Hej jag gick ner till affären trots att min sambo sa att det var jättelång kö för att köpa ipad2, det var lång kö innan dom skulle öppna kl 17 men jag gick dit 17:45 och när jag kom fram 18:20 fanns det bara två styck ipad2 64 gb+3G kvar, och nu är jag glad ägare, skriver detta på min nya iPad.
Mvh Bosse
 

trevik

FD HBK Medlem
Inlägg
1.124
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
6081
Medlemskap
2021
Sv: Surfplattor

Hej jag gick ner till affären trots att min sambo sa att det var jättelång kö för att köpa ipad2, det var lång kö innan dom skulle öppna kl 17 men jag gick dit 17:45 och när jag kom fram 18:20 fanns det bara två styck ipad2 64 gb+3G kvar, och nu är jag glad ägare, skriver detta på min nya iPad.
Mvh Bosse

Och jag lyckades får tag på en 16gb wifi....detta är lycka!!
 

BoBil333

FD HBK Medlem
Inlägg
517
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
6751
Medlemskap
2023
Sv: Surfplattor

Nu ska jag ut och prova Navigon ser bra ut i plattan, finns det något bra bilfäste? Hör gärna av er, min nya husbil kommer om tre veckor så den ska pryda panelen :spinny:

Mvh Bosse
 

BoBil333

FD HBK Medlem
Inlägg
517
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
6751
Medlemskap
2023
Sv: Surfplattor

Hej,
Jag har nu provat Navigon i ipad2 väldigt fin grafik, men jag fick inte med Panorama view 3D från mitt iphone4 konto, verkar inte som om den finns kvar i app store, någon som vet.
Mvh Bosse
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Surfplattor

Det var någon som sa att man får köpa och ladda ned det på nytt men debiteringen uteblir. Man köper det i appen under "Tillbehör".
 

BoBil333

FD HBK Medlem
Inlägg
517
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
6751
Medlemskap
2023
Sv: Surfplattor

Hej, min tillbehörs flik är grå markerad (ej klickbar) där står panorama 95kr men det går inte att komma åt den, någon som provat?
Mvh Bosse
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Surfplattor

Så här står det:
"Innan Panorama View är tillgänglig måste 245,4 MB hämtas.
Nedladdningen kan dock endast genomföras om NAVIGON-applikationen är aktiv och iPhone har tillgång till ett WLAN-nätverk."

Jag hoppas att detta inte innebär att endast iPhone och inte iPad kan köra PV. Jag får min iPad 2 först om en månad så jag kan inte kolla själv.
 

BoBil333

FD HBK Medlem
Inlägg
517
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
6751
Medlemskap
2023
Sv: Surfplattor

Hej

har just provat att starta app store med Navigon påslagen, där finns en rubrik " Top in App Purchases" till Panorama view, men är inte klickbar, i det här ögonblicket går det att köpa Navigon appen igen nu för 849 kronor, kanske den är klickbar om jag betalar igen, eller låtsas betala igen kanske den inte tar betalt och kännar av min tidigare köpta app, men den frågar trots allt om jag vill köpa den, vet inte om jag vågar göra detta bara för att komma åt Panorama view och riskera att behöva betala igen för Navigon europa appen, vad gör man, kan systemet ta betalt två gånger är frågan, den kostar trots allt 849 kr om det går "fel"....... här hade jag bara velat köpa Panorama appen för 95 kronor den smällen hade jag kunnat ta att betala dubbelt......
mvh Bosse
 
Senast ändrad:

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Surfplattor

Det är mycket att riskera. Jag har för mig att någon här på forumet har erfarenhet av detta. Kanske bäst att avvakta?
 

BoBil333

FD HBK Medlem
Inlägg
517
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
6751
Medlemskap
2023
Sv: Surfplattor

Hej, nu är problemet löst, missade en flik i programmet så Panorama view 3D var inte aktiverad, nu fungerar det.
Mvh Bosse
 
Toppen