• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Stulen husbil. KNAUS Leg 800

Bumse

HBK Medlem
Inlägg
132
Kommun
Umeå
HBK-Nr
359
Medlemskap
2024
Kontakta mej, larmtjänst eller polisen om Du ser denna bil eller vet något om den. Regnr FAJ045
Den kan ju vara falskskyltad, men känns lätt igen lpå klädseln på dynorna, mörkröda med rektangulära gula prickar. Förar- och passagerarsäte gulvita original.
Mest troligt finns den nånstans i Stockholmstrakten. Uppställd på någon industritomt el dyl.
Kan också finnas i Skåne, Huskvarnatrakten eller i Polen.
Kolla även nedanstående länk

Larmtjänst

IMG_1584.JPG

IMG_1577.JPG
 

kullen

HBK Medlem
Inlägg
371
Kommun
Botkyrka
HBK-Nr
3656
Medlemskap
2024
Sv: Stulen husbil. KNAUS Leg 800

Hej
Det skulle vara intressant att veta mer, vilket företag i Stockholmsområdet är det frågan om?
 

JonasS

HBK Medlem
Inlägg
1.807
Kommun
Växjö
HBK-Nr
9235
Medlemskap
2024
Sv: Stulen husbil. KNAUS Leg 800

Hej
Det skulle vara intressant att veta mer, vilket företag i Stockholmsområdet är det frågan om?

Det är inga företag som ligger bakom, det är skurkar som ofta uppger något välkänt företags namn. Säger sig redan ha en köpare och du får pengarna när affären är klar. Går inte affären igenom så lovas du ändå pengarna. Du blir kontaktad av dessa typer så fort din annons läggs in på blocket.

Det vanliga gäller vid denna typ av affärer, du ska ha pengarna i näven först!
 

Tommy & Elisabeth

HBK Medlem
Inlägg
1.956
Kommun
Malung-Sälen
HBK-Nr
12985
Medlemskap
2025
Sv: Stulen husbil. KNAUS Leg 800

Kontakta mej, larmtjänst eller polisen om Du ser denna bil eller vet något om den. Regnr FAJ045
Den kan ju vara falskskyltad, men känns lätt igen lpå klädseln på dynorna, mörkröda med rektangulära gula prickar. Förar- och passagerarsäte gulvita original.
Mest troligt finns den nånstans i Stockholmstrakten. Uppställd på någon industritomt el dyl.
Kan också finnas i Skåne, Huskvarnatrakten eller i Polen.
Kolla även nedanstående länk

Larmtjänst

Visa bilaga 121748

Visa bilaga 121749

Hur kan du veta att bilen finns i dessa städer eller områden som du beskriver. Är det något du bara tror eller har du mer info som du inte berättar, i annat fall är det ett konstigt påstående.
 
I

Iveco 35

Guest
Sv: Stulen husbil. KNAUS Leg 800

Vi har vår husbil på blocket nu och den första som anmälde intresse var någon som kallade sig Fordonscenter han hade köpare på vår och skulle förmedla köpet vidare.Svarade att han kunde skicka kunden direkt till mig,inget svar.Telefonnummret var hemligt och sökt över 240ggr.
Olle.
 

KM

HBK Medlem
Inlägg
317
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
17453
Medlemskap
2024
Sv: Stulen husbil. KNAUS Leg 800

samma här, jag har fått ca 6 svar från alla möjliga firmor som påstår att de har kunder som är intresserade av just min husbil. Jag har svarat några att affären görs upp här hos min bank, men inget svar ifrån dom efter mailkonversationer.
 
Toppen