• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Problem

F

F.d. 24280

Guest
Sv: Problem

Nått måste vara fel,när det går så tungt och trögt att komma in eller öppna nån tråd.Alla andra går bra och snabbt..
 

Country

HBK Medlem
Inlägg
190
Kommun
Avesta
HBK-Nr
286
Medlemskap
2024
Sv: Problem

Det Jätte trögt nu för att komma in på husbilsklubbens sida..:mad: så här besvärligt har det inte varit förut.
Jag trodde ett tag att det var min dator som det var fel på..men andra sidor går ju hur bra som helst att koppla upp sig mot.



Country;)
 

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.273
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Sv: Problem

Inte nog med att det går otroligt trögt. Dessutom har Annonsmarknad försvunnit från startsidan. Där finns bara följande:
  • Viktig information
  • Välkommen till husbilsklubben.se
  • Aktuella artiklar
  • Lite från Fotogalleriet
  • Senaste inlägg
För min del kunde de två översta tas bort men jag förstår att de är viktiga för de som ännu inte är medlemmar.
 

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
9.849
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: Problem

Det är medvetet att vissa saker tas bort och att funktioner slås från för att minska lasten på databasen.
 

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
9.849
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: Problem

Michael,

Om det är någon ruta du inte vill se så trycker du bara på pilen i högra hörnet så kollapsar den rutan. Vill du se rutan igen så trycker du bara på pilen igen.

Detta fungerar på alla sidor och där den pilen syns.
 

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.273
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Sv: Problem

Pilarnas funktion känner jag till men rutan och pil för annonsmarknaden har försvunnit totalt. Men det beror kanske på belastningsproblemen. No big deal.
 

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.273
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Sv: Problem

Problem och problem. Det är inget egentligt problem. Vissa rader eller snarare rutor på förstasidan har försvunnit helt enkelt. De finns kvar i tabellen till höger men tidigare fanns de ovan nämnda som stora rutor som gick att förminska eller förstora med hjälp av pilen överst till höger i varje ruta. Nu har även rutan med "Lite från Bildgalleriet" försvunnit. Samtidigt tror jag att det går en liten aning snabbare att ladda sidan.

Men som sagt något egentligt problem är det inte. Åtminstonne inte i jämförelse med att sidan blivit märkbart långsam på senare tid.
 
Toppen