• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På spåret del 3 2011 >

Mona & Kjell

HBK Medlem
Inlägg
5.426
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2024
Sv: På spåret, del 3 2011/15

Tycker mig bestämt se att Du är kvar i Lettland, men inte i Daugavpils utan i Riga. Är det inte katedralen i Riga i förgrunden, eller!? :msn_idea:
//Kjell
 

linden

HBK Medlem
Inlägg
1.755
Kommun
Gävle
HBK-Nr
1219
Medlemskap
2024
Sv: På spåret, del 3 2011/15

Du har så rätt så. Jag har förflyttat mig till Riga.
Ditt spår Kjell!
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Sv: På spåret, del 3 2011/15

Svensk buss?

Läst någonstans att det finns trådbussar i Landskrona.

Men jag tror det är Vilnius, där jag sett att man har trådbussar och jag tror färgerna stämmer. VVT står nog för Vilnius nägot....
 
Senast ändrad:

Mona & Kjell

HBK Medlem
Inlägg
5.426
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2024
Sv: På spåret, del 3 2011/15

Helt riktigt Tommy och Lasse! Visst var vi i Vilnius!
Stafettpinnen går till Dig, Tommy som passerade mållinjen först.
Perfekt solförmörkelse här i norr, förresten! :)
Trevlig Helg!
//Kjell
P.S. Gjorde fukttesten hos Caravan & Marin i Valbo den 2 mars på hemvägen från Skid-VM i Falun! Antar att Ni befann Er på sydligare nejder då, Tommy!? D.S.
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Sv: På spåret, del 3 2011/15

Helt riktigt Tommy och Lasse! Visst var vi i Vilnius!
Stafettpinnen går till Dig, Tommy som passerade mållinjen först.
Perfekt solförmörkelse här i norr, förresten! :)
Trevlig Helg!
//Kjell
P.S. Gjorde fukttesten hos Caravan & Marin i Valbo den 2 mars på hemvägen från Skid-VM i Falun! Antar att Ni befann Er på sydligare nejder då, Tommy!? D.S.

Tack!

Kollade solförmörkelsen här i Valbo, inte något som satte djupa spår i mitt minne. Man kunde skönja solen genom molnen och se att den skymdes lite utav månen. Men hörde samtidigt på radion från Luleå, där det var magnifikt. Som bekant är det bättre i Norrbotten, allt är bättre! :)

Synd att vi inte fick träffas IRL, men vi var den 2 mars fortsatt i Spanien och nu åker vi ner igen på torsdag, men nu med PB1. Blev "mellan husbilar", igår när vår husbil åkte till Mora med den nya ägaren! :swoon:

Men vart var vi tidigare i vinter?

DSCN3105.JPG

//Tommy
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Sv: På spåret, del 3 2011/15

Tack.

Så nära Sveaborg som ni varit, har jag aldrig kommit. Däremot har jag ett otal gånger stått på Siljas däck och sett Sveaborg från olika vinklar.

Tänkte ta en bild på en trådbuss, som var aktuellt för några bilder sedan. Men den bilden var för avslöjande och enkel. Här är en annan, inte en trådbuss, men som sagt, trådbussar finns också i den här staden.

DSC_0062.JPG

Vad heter staden?
 
Senast ändrad:
Toppen