• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Mobiltelefonsefterlysning

Status
Stängd för vidare inlägg.

kullen

HBK Medlem
Inlägg
371
Kommun
Botkyrka
HBK-Nr
3656
Medlemskap
2024
Min gamla Nokia 3710 har sagt upp sig. Jag undrar om det kan ligga någon sådan i nån byrålåda som jag kan få köpa. Anledningen är att jag vill ha en telefon med lång batteritid,vilket inte är fallet med smartphonen den har ungefär samma passningstid som min första telefon i början på 70-talet. Det behöver inte vara just en 3710 men det måste vara en nokia 3 G, med blåtand och med lilla stiftet för laddning.
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Mobiltelefonsefterlysning

Min nye smartfone brukt på samme måte som en brukte de første 3G enhetene har rundt 5 dagers brukstid på en ladning.Brukt som navigator og surfplatta med alle nett i gang blir en annen sak - omlag ett døgn. Passer da best å lade om natten. Ladetid ved tom telefon og rett lader omlag 2 timer.
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Mobiltelefonsefterlysning

Standbytiden på en modern smartphone ligger på drygt 500 timmar och med taltid på ca 10.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen