Drogen
FD HBK Medlem
Sv: iGO Primo navigering med iPhone/iPad
Jag noterar också att fler och fler leverantörer går över till olika abonnemangsformer. Navigon får man betala extra för att få de senaste kartorna, Tomtom är gratis 7,5 mil sedan kostar turn by turn-anvisningarna extra. Copilot har 7 dagar gratis sedan kostar röstkommandona extra o.s.v. Skulle inte förvåna mig om iGO kommer med något liknande.
Där är vi inte helt överens även om jag håller med om att iGO är bland de bättre. Om man jämför med andra appar med samma kartutbud (hela Europa) så är det även en av de allra dyraste. Vad jag kan se så är det bara Navigon med sina 849.- som är dyrare. Personligen skulle jag gärna betala 800.- för en app om den uppfyller mina krav och behov, andra kan inte tänka sig att betala en spänn för något som andra appar gör lika bra gratis (enligt dom). Alla är vi olika. För min del innebar köpet av Navigon att jag testade Apples ångerrätt på 14 dagar för första gången och det funkade fintDet finns i dagsläget ingen direkt konkurrent
Jag noterar också att fler och fler leverantörer går över till olika abonnemangsformer. Navigon får man betala extra för att få de senaste kartorna, Tomtom är gratis 7,5 mil sedan kostar turn by turn-anvisningarna extra. Copilot har 7 dagar gratis sedan kostar röstkommandona extra o.s.v. Skulle inte förvåna mig om iGO kommer med något liknande.