• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hmmm Scr

F

F.d. 4272

Guest
Sv: Hmmm Scr

Vi har med fått det och inte svarat, en påminnelse kom och vi började fylla i. Det slutade med att de ville att man skulle slutföra med namn och adress, men inte nödvändigt. Det var mycket frågor om just Halland. Vi avslutade undersökningen utan att fullfölja den.
 
F

F.d. 3088

Guest
Sv: Hmmm Scr

Hmm jag tycker nog att den här typen av förfrågningar borde komma den gamla vägen, det vill säga brevledes ( på papper):cool:
jag sk..er i att fylla i min:D

Gurra
 
F

F.d. 14924

Guest
Sv: Hmmm Scr

Längst ner på mailet stod det var de fått adresserna ifrån.

Adresskälla: Dethleffs Club of Sweden, Caravan Club, Kabe Husbilsklubb, SCR Camping Card Scandinavia, PR Husbilsklubb.
 
F

F.d. 3088

Guest
Sv: Hmmm Scr

Då kommer min adress troligen härifrån SCR Camping Card, som jag nyttjat en gång på två år :D men mysko ändå jag har aldrig uppget min e-postadress till dom :confused:

Gurra
 
F

F.d. 55272

Guest
Sv: Hmmm Scr

Jag har glatt fyllt i allt med många kommentarer! Jag har inget emot att tala om vad jag tycker om någon har lust att lyssna. Sedan får de ha hämtat min e-mailadress var de vill, t.o.m. på SCR. Så länge jag inte öppnar någon bilaga till e-mailet är inte riskerna särskilt stora att något skall passera brandvägg, virusskydd m.m. Jag håller med om att Husbilsklubben.se borde ha varit med, men jag anar ingen konspiration....

Hlsn
Evert H
 
F

F.d. 50004

Guest
Sv: Hmmm Scr

Vi har fått mailet och svarat på det.
Lena och Hasse
 

Kalle&Gunni

FD HBK Medlem
Inlägg
57
Kommun
Lerum
HBK-Nr
2152
Medlemskap
2022
Sv: Hmmm Scr

Hej!
Fick mail för cirka en vecka sedan och svarade samma dag. Tror att det är CC som lämnat ut min mailadress.

Gunni
 

Peterpan

FD HBK Medlem
Inlägg
452
Kommun
Karlskoga
HBK-Nr
2924
Medlemskap
2022
Sv: Hmmm Scr

Jag vägrar att fylla alla marknadsundersökningar , person- eller hälsoundersökningar som trillar ner i brevlådan eller kommer via mail (även de som kommer från myndigheterna).
Det finns inga krav på att delta!
Undersökningarna tar bara tid och uppgifterna används i regel för målinriktat marknadsföring och sluteffekten blir att utbudet blir begränsat.
 
L

Lelle_22

Guest
Sv: Hmmm Scr

Konstigt!
Jag är helt säker på att jag inte fått någon förfrågan. Och jag är absolut säker på att jag inte besvarat någon sådan. Ändock, när jag gick in på en länk till undersökningen härovan, stod det att jag redan svarat. Mysko! kan det vara så att någon hos SCR svarat i mitt ställe och fått det svar man vill ha?

Lelle_22
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Hmmm Scr

I mailen som sendes ut ved slike undersøkelser inneholder pekeren en unik kode for hver mail. Hvis du prøver pekeren som en annen har fått og denne har besvart så er mailen brukt opp.
 

Amstel

HBK Medlem
Inlägg
2.423
Kommun
Orust
HBK-Nr
3309
Medlemskap
2024
Sv: Hmmm Scr

Jag fick all anledning att ta upp denna tråd igen! Läste igenom hela tråden . .
Cheeses, vilka konspirations teorier! Det var ju bara en vanlig enkel enkät!:rolleyes:

Jo, jag fick också mejlet. Jag hade inte en enda negativ tanke. Jag svarade, fyllde i formuläret och svävade ut ordentligt med många kommentarer. Sedan tänkte jag inte mer på det! Det var i slutet av mars.

I förra veckan fick jag följande mejl:

Hej
Tack för ditt deltagande i husbilsgästundersökningen. Ditt insända bidrag till tävlingen har vi valt ut som vinnande bidrag bland 427 olika bidrag som har inkommit.
Du har vunnit 1:a pris i vårens husbilsgästundersökning som genomfördes av Marknadskraft i Norden AB.
Ditt pris är en CADAC Safari Chef Gasolgrill från Kama Fritid
Vi tackar för ditt bidrag.
Ett stort Grattis och hoppas att priset kommer till användning.
Hälsningar
Lars-Erik Hörmander
Husbilsdestination Sverige

Idag hämtade jag ut priset på posten! Snygg grill, kommer väl till användning!:D
Inget är, som det ser ut att vara!
Julian
 

Rimagy

HBK Medlem
Inlägg
344
Kommun
Märsta
HBK-Nr
817
Medlemskap
2024
Gläds med dig!

Ja,många bäckar små?
Spelar roll om det tar några minuter?
Handlade ju om ställplatser och det är det väl många som är intresserade
av att få till i vårt land?
Om man kan ge synpunkter på hur de ska vara utformade så är det väl bara bra?
Kul att du vann!
Marina
 
F

F.d. 3088

Guest
Sv: Hmmm Scr

Julian & Stina;
Man får gratulera till grillen:music-icon: Men var det bara 427 svar i hela enketen :confused:

Gurra
 

Pirkko & Kjell

HBK Medlem
Inlägg
228
Kommun
Karlskoga
HBK-Nr
415
Medlemskap
2024
Sv: Hmmm Scr

Grattis Julian och Stina!:)

Även jag svarade gladeligen på enkäten.
Bl a att jag önskar att bensinmackarna i Sverige ordnar tillgång till el, färskvatten och tömning av toa/gråvatten. Ungefär som ABC- stationerna (Shell) i Finland.
Passade även på att få fram att jag inte är intresserad av att "tvingas" in på campingar.
Hade inte en tanke på att det kunde finnas dolda obehagliga avsikter med enkäten ... :wideeyed:

tänkte att det är ju bra att det är någon, som är intresserad. :p //Pirkko
 
Toppen