• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Bevisat: Gud finns

F

F.d. 50490

Guest
Sv: Bevisat: Gud finns

Hej Alve.
Jag har hört många resonemang om religion men det du skriver gör mig glad.:spinny:
 

Amstel

HBK Medlem
Inlägg
2.423
Kommun
Orust
HBK-Nr
3309
Medlemskap
2024
Sv: Bevisat: Gud finns

Wovi "affär" Bonnie?
Lazareto
färjan
+34
religion=sport
Ordet "Fantastiskt", jag använde tidigare, hade inte syftet att "döda" tråden!
Det var snarare en eloge till HBKweb, Gunnar, Håkan, Michael, m.fl. för deras "fingertoppkänsla" att inte ingripa! Tack!
Har Wofi affär med Bonnie? Trodde det var löst till Bonnies fördel!:D
Det är väl fullt med folk på Lazareto, så här års! Inte lätt att komma emellan! Står det många husbilar också? Fast de har väl inte lösen till Lazareto Wifi!?
Hör dig för om färjan även om det nog inte blir Kreta i år!
+32 hade vi en dag på Orust, då slocknade jag! I november är det nog gott där! +24 kanske?
För att återgå till ämnet, kan jag instämma med att sport är en religion för många människor. Ser man idrottsmän på tv, innan de skall göra sin insats, då förstår man verkligen att deras gud har ett finger med i spelet. För en något känd argentinsk fotbollspelare, t.o.m. en hel hand! Själv undrar jag alltid vad förlorarnas gudar har sysslat med under tävlingen?
Hälsningar, Julian (puss från Stina och slick från Bonnie!)
 
Toppen