• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Kanske slut på husbilslivet

krinil

HBK Medlem
Inlägg
3.854
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Sv: Kanske slut på husbilslivet

Hej Affe.

Det är mycket livet utsätter oss för. Vi vet inte vad som finns runt hörnet och det är väl tur det. Snabba förändringar får oss lätt att tappa sugen. Vi ser svårigheterna och har betydligt svårare att se möjligheterna.

Visst kan det här innebära slutet på ditt husbilsliv. Fast troligare är att det innebär en anpassning av husbilslivet. Det är inte så vanligt att sjukdomsbesked blir så definitiva som vi bedömer dem från början.

Hälsningar
:-/<rister
 

WalsanJ

HBK Medlem
Inlägg
248
Kommun
Uppvidinge
HBK-Nr
3204
Medlemskap
2024
Sv: Kanske slut på husbilslivet

Affe
I närmare hälften av alla fall av i vuxen ålder debuterande epilepsi hittar man ingen entydig förklaring till anfallen (och det har man vanligen skäl att glädjas åt).
aake


Har en vän som inte fick ta KK pga Epilepsi. Födelseår 1957.
När hon för ett antal år sedan fyllde 50 år fick hon helt plötsligt
lämplighetsintyg efter att nya mediciner gjort att "anfallen uteblivit".
Hon var så klart glad för sitt KK. Vad jag vet har hon klarat sig bra.
 

Affezell

HBK Medlem
Inlägg
4.029
Kommun
Söderhamn
HBK-Nr
4542
Medlemskap
2024
Tack alla
Har nu kommit till skott. Har nu sålt min husbil på grund av att jag inser att jag inte klarar att göra klar den. Söker nu efter en billig plåtis som vi kan använda tills vidare och som hustrun kan köra. Tar gärna emot tips om en sådan.
 

Lena & Björn

HBK Medlem
Inlägg
1.609
Kommun
Kungsbacka/Lefkas
HBK-Nr
14101
Medlemskap
2024
Sv: Kanske slut på husbilslivet

Affe, allt kan lösa sig på ett eller annat sätt, det vet du. Gott att du kan rulla vidare, hälsar vänner från Särö/Grekland!
 
Toppen