• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Aftonbladet i paddan?

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
I samband med ett operatörsbyte så blev jag erbjuden ett 6 månaders abonnemang på Aftonbladet för 1 krona.

Är det värt 1 krona? Blir inte paddan nerlusad med reklam och "finfina erbjudanden" hela tiden m.fl. jävvelskaper?

Jappe
 

Tommy-59

HBK Medlem
Inlägg
1.922
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2024
Sv: Aftonbladet i paddan?

Har läst Aftonbladet & lokaltidningen i paddan i många år, det är helt petfekt , läser även veckomagasin i Readly också det kanon.

//Tommy
 
Senast ändrad:

PeterK

HBK Medlem
Inlägg
8.871
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2024
Sv: Aftonbladet i paddan?

Ifall du vill läsa "De blindas tidning" men vill slippa reklamen så installera en "Adblock"-app till Paddan, jag vet dock inte vilken som e "bäst" till ios.

Ett måste vid all surfning, enligt mej :cool:

Dock verkar FB inte stå ut med "blockerare" längre, tur man inte e med där :)

Så tänker Facebook kringgå reklamblockerarna | Dagensanalys.se
 

Draumur

FD HBK Medlem
Inlägg
756
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
4788
Medlemskap
2023
Sv: Aftonbladet i paddan?

Tja, om du tycker ABs plussidor är viktiga kan det vara bra. Läser AB varje dag utan abonnemang. Funkar bra. Finns ju Expressen och en rad andra sajter. Men en krona är ju inte mycket. Men reklam lär du få. Har själv DN prenumeration och därmed access till sajten. Orkar sällan logga in utan läser oftast den öppna sajt.
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Aftonbladet i paddan?

För att slippa den ruskigaste reklamen använder jag appen Omni!

image.png
 

Tommy-59

HBK Medlem
Inlägg
1.922
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2024
Sv: Aftonbladet i paddan?

Kanske ska tillägga att jag tror det är en digital upplaga av papperstidningen som du får, och då laddar du ner den och kan läsa nör det passar.

//Tommy
 

Draumur

FD HBK Medlem
Inlägg
756
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
4788
Medlemskap
2023
Sv: Aftonbladet i paddan?

Nyhetstempot är grymt. Jag sutfar cirka 10 tidningar före 10.00 fm. Det funkar inte att ha betal på alla. Det lokala är förstås alltid intressant. Där blir det betal. Och DN förstås. Men hur många betalsajter ska man ha? Givetvis upp till var och en. Det svåra tycker jag är att begränsa. Man ska ju hinna med Husbilsklubben också.
 

håkansson2

HBK Medlem
Inlägg
1.572
Kommun
Kinna
HBK-Nr
21121
Medlemskap
2024
Sv: Aftonbladet i paddan?

Prenumererar på Borås Tidning, pappersversionen, och där ingår även den digitala. Perfekt då man är ute och reser. Någon reklam har jag inte sett till mer än den som finns tryckt i tidningen - den är ju också med i den digitala men det är ju bara att bläddra förbi.
 

PeterK

HBK Medlem
Inlägg
8.871
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2024
Sv: Aftonbladet i paddan?

Öppnar jag startsidan på AB så blockerar AdBlock 20st annonser åt mej,
och AB tjänade inga pengar där haha...
Samt att det drar mindre data och går mycket fortare att ladda en sida för mej.
 

Tommy-59

HBK Medlem
Inlägg
1.922
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2024
Sv: Aftonbladet i paddan?

Inte i den speciella appen för tidningen som jag menar, det är en exakt digital version av papperstidningen, och ingen extra reklam!

//Tommy
 

SirMcLain

HBK Medlem
Inlägg
6.732
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026
Sv: Aftonbladet i paddan?

Orsaken att dom vill att du ska betala 1 kr är att då har du konfigurerat paddan som ett betalverktyg och skrivit in dig i deras kundregister. Lätt sedan att göra nya impulsköp med ditt nya betalverktyg.
 

Tommy-59

HBK Medlem
Inlägg
1.922
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2024
Sv: Aftonbladet i paddan?

Visst är det så, men om gärna läser en kvällstidning ibland så är från 49 kr/månad helt ok, tycker jag, vill man ha bilagorna kostar den 69 kr/mån.

Detta helt utan bindningstid, och bara att stoppa när det passar, och framförallt väldigt smidigt när man är på resande fot.

//Tommy
 
Toppen