• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tärnaby Camping!

Freeman

FD HBK Medlem
Inlägg
96
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
6293
Medlemskap
2022
Har inatt stått på Tärnaby camping. Vi frågade igår om man behövde fiskekort här o fick till svar att det kostar att fiska överallt här i norr lite spydigt. Och så berättade han att vi på kusten fick fiska gratis o det gjorde honom så förbannad. Tyckte han var lite konstig kanske för det luktade alkohol. Hur som haver ville han ha 90:- för att jag skulle fiska. Senare på kvällen tittade jag på campingens hemsida och där står att man får fiska gratis på campingen och att man får fiskekort i receptionen. Påtalade det för mannen i receptionen idag på morgonen (luktade fortfarande fylla) fick till svar att han får betala 10000:- per år för detta men undrade om jag ville ha pengar tillbaka nej jag fiskade aldrig sa jag nej då så fick jag till svar. Otrevlig men ok ställe annars. Så om ni kommer hit låt han inte lura er. O var försiktig han kör runt med bil på området!
 

KettoAvila

HBK Medlem
Inlägg
137
Kommun
Haninge
HBK-Nr
15460
Medlemskap
2024
Sv: Tärnaby Camping!

Var själv där för 2 år sedan, otrevlig personal. Fick inte ens tömma toan på väg ut. Mycket dåligt tycker jag.
 
Toppen